پرویز مظلومی در آستانه اخراج
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید در آخرین بازی لیگ و فینال جام حذفی، سرمربی دیگری به غیر از پرویز مظلومی هدایت آبی‌پوشان را برعهده خواهد داشت.

مقداد نجف‌نژاد با اشاره به ناراحتی هواداران از شکست این تیم برابر تراکتورسازی اظهار کرد: فردا جلسه هیات مدیره تشکیل می‌شود. برنامه ما این است که به دور از احساسات هدایت استقلال را به فرد دیگری واگذار کنیم. مظلومی برای استقلال زحمات زیادی کشیده اما در بازی پایانی لیگ و جام حذفی هدایت استقلال را فرد دیگری برعهده خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره درباره اینکه آیا علیرضا منصوریان یکی از گزینه‌های استقلال است، ادامه داد: هنوز روی هیچ گزینه‌ای بحث و نظر نداریم و فردا تمام گزینه‌ها را بررسی خواهیم کرد.

او درباره بازی دیروز نیز گفت: هواداران حق دارند که از استقلال ناراحت باشند. بازی با تراکتورسازی حساس بود و می‌توانستیم با شکست این تیم بیش از پیش به جام قهرمانی نزدیک شویم. ما فرصت طلایی برای قهرمانی را از دست دادیم. در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما مانند همیشه باید به اخلاق التزام کنیم.

نجف‌نژاد درباره درگیری لفظی مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی در اوایل بازی تاکید کرد: قلعه‌نویی یکی از خوبان و زحمتکشان استقلال بوده و حداقل باید احترام او را حفظ می‌کردیم. از طرفی آنها میهمان ما بودند و شأن خانواده استقلال نیست که با مربی سابق خود اینچنین برخورد کنیم. اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کرد که آنها با تمام قدرت مقابل ما بازی می‌کردند و ما باید از کم‌فروشی بازیکنان خودمان ناراحت باشیم.

رئیس هیات‌مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برخی از بازیکنان این تیم هم تجدیدنظرخواهد شد، گفت: فعلا با همین بازیکنان تا جام حذفی ادامه می‌دهیم و پس از آن در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir