تساوی استقلال و تیم ملی دانشجویان
استقلال و تیم ملی دانشجویان به تساوی چهار بر چهار رضایت دادند.

دیدار تدارکاتی دو تیم استقلال و تیم ملی دانشجویان با تساوی چهار بر چهار دو تیم به پایان رسید. در این دیدار تدارکاتی استقلال بازی برتری را نسبت به حریفش ارائه داد ولی شاگردان مظلومی براحتی موقعیت‌های گلزنی را از دست دادند و این امر موجب انتقاد سرمربی آبی‌ها از بازیکنانش در بین دو نیمه شد.

استقلالی‌ها در همان دقیقه نخست بازی روی اشتباه عمران‌زاده گل خوردند و در ادامه و در آخرین دقیقه نیمه اول هرایر مگویان(Hrayr Mkoyan) بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم این بازی تیم ملی دانشجویان دو گل متوالی در دقایق 70 و 75 به ثمر رساند و در دقیقه 78 با اشتباه مدافع تیم ملی دانشجویان یک گل به خودی ثبت شد و حساب کار سه بر دو شد. در ادامه تلاش‌ دو تیم ادامه یافت و در دقیقه 83 اعلام یک ضربه پنالتی برای استقلال با ضربه برهانی همراه بود و حساب کار سه بر سه شد.

در اواخر این دیدار فرار دیدنی مهاجم تیم ملی دانشجویان بعد از جا گذاشتن حاج محمدی با دروازه‌بان استقلال تک به تک شد و بهراحتی دروازه استقلال را برای بار چهارم باز کرد اما تنها یک دقیقه بعد یعنی در دقیقه 87 بازی یک ضربه پنالتی دیگر به سود استقلال اعلام شد که این بار فرشید اسماعیلی آن را به گل تبدیل کرد تا حساب کار چهار بر چهار مساوی شود.

ترکیب اولیه استقلال در این دیدار وحید طالب‌لو، هرایر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری بود که در بین دو نیمه رحمتی، برهانی، حاج محمدی، نورافکن، مومنی به میدان آمدند.

برخی از هواداران استقلال در این دیدار یک بنر با خود به محل برگزاری بازی آورده بودند که در آن انتقادات تندی از کرمانشاهی داور بازی پرسپولیس و راه‌آهن و البته عادل فردوسی پور شده بود.

فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی دانشجویان بارها در طول بازی به داوری مسابقه انتقاد کرد. چیزی حدود 200 تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در بین دو نیمه این دیدار پرویز مظلومی از شاگردانش به دلیل هدر دادن موقعیت‌های نسبتا زیاد در این دیدار انتقاد کرد. هر چهار گل تیم فوتبال تیم ملی دانشجویان را محمد اوسانی به ثمر رساند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir