واکنش باشگاه استقلال به شکایت تیموریان و رضایی
پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال به شکایت دو بازیکن پیشین استقلال از باشگاه به AFC واکنش نشان داد.

واکنش پندار توفیقی به شکایت از استقلال

پندار توفیقی درباره شکایت آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی به AFC برای دریافت مطالبات‌شان اظهار داشت: فوتبال حرفه‌ای شده و تابع قوانین و مقررات است. قرارداد این دو بازیکن در فدراسیون فوتبال ثبت شده و مرجع رسیدگی به آن نیز کمیته انضباطی و استیناف است. ما از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان خواسته‌ایم که تعیین تکلیف کنند مرجع رسیدگی به شکایت این دو بازیکن فدراسیون فوتبال است یا AFC.

«هر بازیکنی حق دارد به حقش برسد». وی با بیان این جمله افزود: ما اختیار بازیکن را نداریم که برای او تصمیم بگیریم چه کار کند، چه کار نکند. با این حال، در قرارداد بازیکنان قید شده که مرجع رسیدگی به قراردادها کمیته انضباطی و استیناف است. در حال حاضر ترجیح می‌دهیم اظهارنظری نکرده و فدراسیون فوتبال نظر بدهد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: قرارداد تیموریان برای سال ۹۲ است و مبلغ ۶۴۰ میلیون طلب دارد که علاوه بر آن، خواستار پرداخت جریمه دیرکرد آن نیز شده است. رضایی هم ظاهرا ۱۲۰ میلیون طلب داشته که با دیرکرد به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. امور مالی باشگاه باید مشخص کند که این بازیکن چقدر دریافتی داشته و چقدر طلبکار است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tasnimnews.com