مربی تنومند و درشت اندام دستیار شفر شد!
جیری ساناک مربی تنومند و درشت اندام به عنوان دستیار شفر به تیم استقلال پیوست.

جیری ساناک دستیار جدید شفر

مربی اهل چک امروز در تمرینات استقلال در اردوی کیش حاضر خواهد شد.

پیش از این بارها بحث حضور میگوئل کولی جاماییکایی در استقلال مطرح شده بود اما شفر چراغ خاموش به دنبال یک مربی اهل کشور چک می گشت که با او به توافق نهایی رسیده است و قرار است ساعت 16 امروز مستقیم از دوبی به کیش می رود تا در تمرین استقلال حاضر شود.

جیری ساناک مربی تنومند و درشت اندامی است که با استقلال به توافق نهایی رسیده است و به زودی در کنار شفر تمرینات استقلال را زیر نظر خواهد گرفت تا اولین دستیار خارجی سرمربی اهل کشور چک باشد. البته ساناک مربی اسم و رسم‌داری نیست و تنها در کشور جمهوری چک مربیگری کرده است.

آخرین سمت ساناک مربی تیم جوانان مالدا بولسلاو در کشور چک بوده است؛ این تیم در جدول حرفه‌ای بزرگسالان جمهوری چک در رده  چهارم قرار دارد و جالب اینکه ساناک سابقه دستیاری سرمربی این تیم را هم دارد که از آنجا به تیم جوانان رفته است.

او فارغ التحصیل دانشگاه اولوموک است و قرار است ضمن حضور در کادرفنی استقلال فعالیت تیم های پایه این باشگاه را هم زیر نظر بگیرد. البته او تنها مربی خارجی شفر نیست که نقش دستیار را قبول می‌کند، به جز این مربی یک مربی دیگر که سابقه حضور در جامائیکا را دارد نیز به گروه شفر اضافه خواهد شد. همچنین با حضور این دو مربی خارجی، شفر ممکن است یک مربی ایرانی اسم‌دار را هم به جمع نفرات اضافه کند که البته این مساله با تایید باشگاه رخ خواهد داد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com