استقلال نتوانست از العین انتقام بگیرد!
تیم های استقلال و العین امارات در دیدار برگشت خود در ورزشگاه آزادی به تساوی رسیدند.

تساوی استقلال و العین

از ساعت 19 امشب تیم های استقلال و العین از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دیدار برگشت خود را در استادیوم آزادی برگزار کردند.

بازی در حالی آغاز شد که طرفداران نماینده ایران از ساعت ها قبل استادیوم را پر و جو وحشتناکی برای اماراتی درست کرده بودند. نیمه اول بازی نسبتا متعادل دنبال می شد. تنها موقعیت خطرناک تیم العین توسط عمر عبدالرحمن ایجاد شد و او توپ را به تیر دروازه حسینی کوبید. در ادامه یکی از حملات خطرناک استقلال به ضربه پنالتی ختم شد و مامه بابا تیام با آرامشی مثال زدنی توپ را وارد دروازه العین کرد تا آبی ها با خیالی راحت راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم تیم شفر در لاک دفاعی فرو رفت تا اندوخته 3 امتیازی خود را حفظ کند. همین باعث شد حملات تیم اماراتی بیشتر شود تا اینکه در دقیقه 78 شیوتانی دروازه حسینی را باز کرد. در ادامه حریف اماراتی همچنان حمله می کرد و روی یکی دو فرصت شانس باز کردن دروازه استقلال را هم داشت. همچنین در دقایق پایانی علی قربانی هم می توانست دروازه را برای استقلال باز کند اما موفق نشد.

در جدول این گروه استقلال همچنان در صدر است و الریان هم امتیاز با این تیم با 6 امتیاز در رده دوم است. العین 4 امتیازی و الهلال نیز 2 امتیازی هستند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir