قرارداد شفر 2 ساله تمدید می شود
مدیرعامل استقلال در خصوص استراتژی باشگاه برای تمدید قرارداد شفر گفت: برانکو سال‌ها در پرسپولیس است و تازه نتیجه می‌گیرد و ما هم باید برای شفر این فضا را ایجاد کنیم.

پیشنهاد ۲ ساله استقلال برای تمدید قرارداد شفر

رضا افتخاری بعد از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل الریان قطر در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازیکنان امروز می‌خواستند عیدی خوبی به هواداران بدهند، آنها را خوشحال کنند و راضی به‌ خانه‌های‌شان بفرستند. ما کنار تیم هستیم و از این تیم حمایت می‌کنیم. امروز برای استقلال روز خوبی بود و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین با اشاره به جلسه‌ای که بامداد امروز با وینفرد شفر برای تمدید قرارداد سرمربی آلمانی داشت، خاطرنشان کرد: دیشب جلسه‌ای سه ساعته با شفر داشتیم و تا ساعت ۲ بامداد با او صحبت کردم. در این جلسه بحث‌های خوبی شد و دو طرف نشان دادند که علاقه‌مند به ادامه همکاری هستند. ما یک توانی‌ داریم و اگر درخواست‌ها بیشتر از توان ما باشد، باید فکر دیگری کنیم.

افتخاری در واکنش به اینکه «گفته می‌شود شفر پول زیادی از استقلال درخواست کرده و قیمت را بالا برده است»، گفت: مبلغ را بالا نبرده است. ما مبلغ قرارداد او و دستیارانش را یکسان کردیم و رقمی را پیشنهاد دادیم و فکر می‌کنم با این رقم مشکلش حل شود و تمدید کند. من دیشب هم به شفر گفتم که روزی که ما با هم صحبت می‌کردیم، برای مدت کوتاه صحبت و توافق نکردیم، چون مربی به زمان نیاز دارد و باید این زمان را در اختیارش گذاشت. برانکو سال‌ها در پرسپولیس است و تازه نتیجه می‌گیرد و ما هم باید برای شفر این فضا را ایجاد کنیم که داریم این کار را انجام می‌دهیم. پیشنهاد من این است که حداقل دو سال دیگر باید با شفر قرارداد ببندیم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا تمدید قرارداد بازیکنان شروع شده است یا خیر؟»، یادآور شد: این کار را هم شروع می‌کنیم. ما و بازیکنان آن‌قدر در این مدت درگیر شدیم که اصلاً فرصت نشد در این مورد صحبت کرد. بازیکنان می‌دانند که باشگاه همه‌شان را به‌نوعی می‌خواهد، مگر اینکه سرمربی بگوید که او را نمی‌خواهد. آن‌موقع باید کاری کنیم که رضایت سرمربی جلب شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال از جلسه شفر با کی‌روش خبر داد و یادآور شد: ما قبلاً هم گفتیم که بازی‌های‌مان تمام شود، اعلام آمادگی می‌کنیم که به تیم ملی کمک کنیم. هم بازیکنان در اختیار تیم ملی می‌گذاریم و هم قرار است نشست مشترک بین مربیان با کی‌روش برگزار شود. این تیم، تیم‌ ملی‌ کشورمان است، ما اگر به تیم ملی کمک کنیم، انگار به استقلال کمک می‌کنیم. تیم ملی هم نتیجه بگیریم به نفع فوتبال است. امیدواریم تیم ملی در روسیه نتیجه بگیرد و مردم راضی شوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir