شوک به استقلال: داریوش شجاعیان 6 ماه خانه نشین شد
داریوش شجاعیان در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن مصدوم شد و احتمالا 6 ماه دور از میادین خواهد بود.

زانوی داریوش شجاعیان جراحی می شود؟

مصدومیت داریوش شجاعیان در نیمه اول بازی با ذوب آهن شوک غیرمنتظره ای برای آبی پوشان بود. آنچه که مسلم است او به بازی برگشت نخواهد رسید اما با این حال میزان و طول مدت مصدومیت او مهمترین سوال استقلالی هاست.

آیا داریوش نیاز به عمل جراحی دارد یا با مداوای چند هفته ای می تواند دوباره به میادین برگردد؟

خود داریوش در این مورد ابراز بی اطلاعی می کند: "من فعلا نمی توانم در مورد مصدومیتم اظهار نظر کنم چون اطلاع دقیقی از شدت آن ندارم. بهتر است پزشکان بررسی های خود را انجام بدهند و بعد از آن در مورد این موضوع به صورت دقیق نظر بدهند".

اما شفر که گویا اطلاع دقیقتری از مصدومیت شاگردش دارد می گوید: "شجاعیان نیمه اول روی زمین افتاد و مصدوم شد و شاید نیاز به جراحی داشته باشد".

از قرار معلوم تیم پزشکی استقلال تا پیش از بررسی عکس MRI از زانوی مصدوم شجاعیان از اظهار نظر رسمی خودداری خواهد کرد اما شنیده های خبرنگاران اعزامی به اصفهان حکایت از آن دارد که به احتمال بسیار زیاد زانوی آسیب دیده شجاعیان به عمل جراحی نیاز دارد و در  این صورت او حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود.

با این تفاسیر اگر هافبک خوش تکنیک استقلال نیاز به جراحی پیدا کند شانس حضور در  جام جهانی و بخش مهمی از نیم فصل اول لیگ هجدهم را از دست خواهد داد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی