اتفاق جالبی که در راه است: مجتبی جباری دستیار شفر در استقلال
به احتمال زیاد مجتبی جباری به عنوان دستیار شفر به استقلال بازخواهد گشت

هشتِ شاکی گزینه جدی دستیاری شفر

مجتبی جباری یکی از گزینه‌های مد نظر باشگاه استقلال برای دستیاری شفر است. این در حالی است که خبر‌ها بیشتر پیرامون حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال است. ستاره محبوب تیم که گفته به تازگی مدرک A. مربیگری گرفته است!

البته تنها مجتبی جباری نیست که گزینه مد نظر باشگاه استقلال برای دستیاری شفر است. چند مربی دیگر هم برای احراز این سمت کاندیدا هستند که یکی دو گزینه خارجی هستند. به نظر می‌رسد مجتبی جباری شانس بیشتری به نسبت رقبای خود برای حضور در تمرینات استقلال داشته باشد. به این خاطر که او در سال‌های اخیر در چند سمینار مهم علمی فوتبال شرکت کرده و نشان می‌دهد دوست دارد به صورت علمی کار مربیگری انجام دهد.

مجتبی جباری با وجود شکایت از باشگاه استقلال مانعی برای استقلالی شدن دوباره ندارد. کادر مدیریتی که دستور به اخراج این بازیکن داده بودند دیگر در تیم نیستند و از سویی مجتبی جباری به توصیه مدیریت فعلی باشگاه حاضر شد شکایت خود را از کمیته استیناف پس بگیرد و هم‌اکنون این پرونده در کمیته استیناف مختومه شده است.

جالب اینکه فصل گذشته و در پی اختلافی که بین مجتبی جباری و باشگاه استقلال پیش از آمدن شفر به وجود آمده بود سرمربی آلمانی و هشتِ شاکی با هم دیدار خوبی داشتند. دیداری که مجتبی جباری از آن به نیکی یاد کرد و بعد از این نشست بود که مجتبی جباری دیگر حرفی در مورد تیم استقلال نزد. نکته مهم در این بین رابطه خوب مجتبی جباری با استقلالی‌ها به خصوص قدیمی‌های تیم است. او فصل گذشته هم در تیم بوده و طبیعی است که رابطه نزدیکی با اعضای تیم داشته باشد.

ساناک دستیار شفر به توصیه پزشک معالجش قرارداد خود را با استقلال تمدید نکرد و حالا باشگاه استقلال قصد دارد جای این مربی را با یک مربی داخلی پر کند به خصوص که شرایط ارزی در ایران بحرانی است.

مجتبی جباری از همکاری با شفر استقبال می‌کند. با این حال او به خاطر حفظ شخصیت خود اصلاً دوست ندارد بحث حضور خود را در تیم پیش بکشد و شرایط به گونه‌ای پیش رود که به کادر فنی تیم تحمیل شود. البته باید به این نکته اشاره کرد بعد از علاقه‌مندی مجتبی جباری برای مربیگری، باشگاه استقلال در حال فکر کردن درباره این بازیکن است.

حضور مجتبی جباری در استقلال در تعطیلات پیش رو و پیش از آغاز بازی‌های هفته هفتم مشخص می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی