چرا حسین حسینی از تیم ملی خط خورد؟
حسین حسینی در شرایطی از تیم ملی خط خورد که در تیم استقلال نیز شرایط خوبی ندارد

شرایط بد حسین حسینی عامل خط خوردن وی

بررسی عملکرد حسین حسینی در مقایسه با هم‌پست‌هایش در تیم ملی نشان می‌دهد کنار گذاشته شدن او از این تیم غیرمنطقی نبوده است.

سنگربان 26 ساله استقلال اگر چه فصل گذشته فوق العاده بود، اما این فصل به یک نیمکت نشین تمام عیار تبدیل شده است. او تنها در چهار رقابت برای استقلال درون دروازه ایستاده که یکی از آن ها مربوط به جام حذفی است. جایی که سرمربی ها معمولا از دروازه بان های ذخیره استفاده می کنند.

او که فصل گذشته 873 دقیقه گل نخورده بود، این فصل از روی نیمکت به رکورد 150 کلین شیت مهدی رحمتی خیره شد. او در مجموع 390 دقیقه حضورش در ترکیب استقلال 4 گل خورد و تنها یک بار دروازه اش را بسته نگه داشت. سنگربان شیرازی استقلال که فصل گذشته تا رقم شگفت انگیز 800 هزار یورو ارزشگذاری شده بود، حالا ششصد هزار یورو می ارزد.

دلیل نیمکت نشینی حسینی در استقلال مشخص نیست. اما عملکرد ضعیف او در استقلال و احتمالا در تمرینات تیم ملی در قطر، باعث شده تا رکورددار کلین شیت بالاترین سطح فوتبال ایران در جام ملت های آسیا حضور نداشته باشد. حسینی امیدوار بود جانشین رشید مظاهری شود.

سنگربانی که در ذوب آهن اصلا خوب نماند و از تیم ملی خط خورد. اما سید حسین خودش درگیر روز های بدتری شد که در نهایت او را از تیم ملی کنار گذاشت. شاید خروج او از ترکیب استقلال، به بازگشتش به اوج کمک کند. نقطه اوج با نیمکت نشینی به دست نمی آید و دروازه بان سابق ملوان این را به خوبی می داند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir