پیش بازی الدحیل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازی
تیم استقلال امشب به مصاف تیم الدحیل قطر می رود و باید دید که می تواند مقابل این تیم قدرتمند به برتری برسد یا خیر

دیدار حساس استقلال و الدحیل

آیا استقلال می تواند طلسم الدحیل در قطر را بشکند؟

این سوالی است که استقلالی ها خیلی دوست دارند جوابش در پایان بازی امروز دو تیم مثبت باشد. الدحیل تا امروز دو بار میزبان تیم های ایرانی بوده. یکبار با ذوب آهن بازی کرده که این تیم را 1-3 برده و با نتیجه 0-1 هم از سد پرسپولیس گذشته است. استقلال، سومین تیم ایرانی است که در قطر به مصاف الدحیل می رود و وینفرد شفر امیدوار است کاری را انجام دهد که برانکو و امیر قلعه نویی موفق به انجام آن نشده اند.

خاطره بد از آخرین سفر به قطر: استقلال از آخرین حضورش در این کشور عربی حوزه خلیج فارس خاطره خوبی ندارد. آنها در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف السد رفتند و در شرایطی که بازی رفت را در آزادی 1-3 به یاران ژاوی باخته بودند، در قطر با این تیم 2-2 کردند تا از لیگ قهرمانان حذف شوند.

10 بازی و دو شکست: بازی امروز، یازدهمین دیدار استقلال با سرمربیگری شفر در لیگ قهرمانان است. او در ده بازی گذشته فقط دو بار شکست خورده. یکبار از ذوب آهن و یکبار از السد. استقلال 4 بازی را برده و 4 بازی هم با تساوی به پایان رسیده و آبی ها امیدوارند در یازدهمین بازی آسیایی شان با شفر نتیجه خوبی بگیرند.

آشنایی با الدحیل: حریف امروز استقلال، قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان است که امسال برای دفاع از عنوان قهرمانی اش رقیبی جدی به نام السد دارد و فعلا پشت سر یاران ژاوی قرار گرفته. معروفترین بازیکن الدحیل مهدی بن عطیه مدافع فصل گذشته یوونتوس است که در جام جهانی هم با پیراهن تیم ملی مراکش مقابل تیم ایران بازی کرد. درست است که معز علی آقای گل جام ملتها دیدار امشب را از دست داده اما حواس آبی ها باید به نفراتی نظیر یوسف العربی، ادمیلسون جونیور و شویا ناکاجیما باشد.

هر دو تیم به دنبال انتقام: از یکطرف استقلال می خواهد انتقام شکست مقابل السد را از الدحیل بگیرد و از طرف دیگر الدحیل هم که فصل قبل با شکست مقابل پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف شد به دنبال انتقام گیری از دیگر نماینده ایران است.


الدحیل قطر-استقلال ایران

سه‌شنبه 14 اسفند- ورزشگاه عبدالله بن خلیفه ساعت 18:45

داور:روشن ایرماتوف از ازبکستان



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net