پست عجیب فرهاد مجیدی در اینستاگرامش:می‌خواهم سرمربی استقلال بمانم!
مجیدی در پستی اینستاگرامی خود خیلی روشن گفته که می‌خواهد مرد اول استقلال برای فصل بعد باشد

فرهاد مجیدی: می‌خواهم سرمربی استقلال بمانم!

درحالی که در روز انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی‌ها اعضای هیات مدیره همزمان اعلام کردند او شرط گرفته در استقلال موقت باشد، حالا او بعد از ۴ بازی می‌خواهد بماند.

مجیدی در پستی اینستاگرامی خود خیلی روشن گفته که می‌خواهد مرد اول استقلال برای فصل بعد باشد.

فرهاد مجیدی: می‌خواهم سرمربی استقلال بمانم!

فرهاد مجیدی نوشت: هواداران عزیز، من خوشبختی و ستاره بودن را در استقلال تجربه کردم و دیگر جوان بیست ساله نیستم که دنبال تکرار آن احساسات باشم. اگر اینجا هستم و ادامه می‌دهم به خاطر این است که مثل تک‌تک شما از صمیم قلب می‌خواهم که استقلال را به طرف جام‌ها و قهرمانی‌ها پیش ببریم و کار تازه‌ای را شروع کنیم. پس اگر حرفی می‌زنم بدانید به آن فکر کردم و با بزرگان فوتبال ایران درباره‌اش مشورت کردم.

من محکم و قاطع اینجا می‌نویسم که می‌توانم یک استقلال مقتدر، منظم و جذاب بسازم و در این راه به دنبال ساختن و تولید هستم و نه خریدهای بیش از حد. از طرفی دیگر شاهد هستم که آقای امیرحسین فتحی با همه وجودش در تلاش است تا استقلال را به دوران اوج بازگرداند. اگر منصفانه به شرایط اقتصادی کشور نگاه کنیم، به هزینه‌های سنگینی که وزارت ورزش در راه پرداخت بدهی‌ها و محروم نشدن نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد، به قراردادهای کمرشکنی که در دوران مدیریت گذشته منعقد شده و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در حال جبران آن هستند و به بی‌پولی‌های این روزهای استقلال، اگر همه این موارد را درنظر بگیریم، حتما مسیرهای بهتر و کم‌هزینه‌تری برای موفقیت وجود خواهد داشت.

حال دوست عزیزم خسرو حیدری را از صمیم قلب درک می‌کنم و شک ندارم که او با شخصیت خوبی که دارد در عرصه مربیگری یا دیگر شغل‌های فوتبالی موفق خواهد شد. به امید موفقیت در بازی با العین.


گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
seemorgh..com/sport
منبع : برترین ها