مصاحبه حاشیه ساز سیدحسین حسینی؛ جدایی از استقلال؟!
سیدحسین حسینی در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که فصل آینده در تیمی حضور خواهد داشت که شماره یک باشد؛ منظور او جدایی از استقلال بود؟

رمزگشایی از آخرین مصاحبه سید حسین حسینی؛ رقابت یا خداحافظی؟

اگر قرار باشد به مصاحبه جدید او با روزنامه گل استناد کنیم باید گفت که دروازه بان ملی پوش استقلال فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت و همانطور که او به کنایه در گفت و گویش اعلام کرده این است که می خواهد شماره یک باشد.

در واقع او پیراهن شماره یک استقلال را می خواهد و شاید هم با ماندن رحمتی مخالفتی نداشته باشد اما به نظر می رسد پیراهن شماره یک را می خواهد. اما شاید گرفتن پیراهن شماره یک از سید مهدی رحمتی کار راحتی نباشد. او از بازیکنان با سابقه استقلال است که استقلالی ها با او خاطرات شیرین و حتی تلخی هم دارند.

مشکلات رحمتی و حسینی چقدر واقعی هستند؟

آنهایی که به استقلال نزدیک هستند می توانند گواهی دهند که سید حسین حسینی مشکل شخصی با سید مهدی رحمتی ندارد. این دو کنار هم تمرین می کنند و البته هر دو هم رقابت تنگاتنگی دارند. در دو فصل گذشته رحمتی و سید حسین حسینی وضعیت سینوسی داشته اند. حسینی در فصل گذشته پس از حذف استقلال در جام حذفی و عملکرد ضعیفش در بازی مقابل سایپا در طول بازی و ضربات پنالتی جای خودش را به رحمتی داد و البته رحمتی هم پس ازدربی و ماجراهای مربوط به گل خوردنش و پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی و حاشیه هایش جایش را تا پایان فصل به سید حسین حسینی داد.

در هر حال سرمربی جدید با حضور در تمرین ها دروازه بان اصلی استقلال را انتخاب می کند و اگر رحمتی یا حسینی هر کدام بخواهند فیکس باشند باید در تمرین ها خودشان را باید نشان دهند و این در شرایطی است که هر دو هنوز قراردادشان را با استقلال تمدید نکرده اند.

حسینی و لیست تیم ملی

سید حسین حسینی با گفت و گویش نشان داد که نگران است. نگران اینکه نمی خواهد مثل سالهای گذشته از حضورش در ترکیب اصلی نامطمئن باشد. او فکر می کند اگر این کار را انجام دهد، دعوت شدن به تیم ملی را از دست می دهد. این در حالی است که هنوز تکلیف ماندن یا رفتن خود او و حتی رحمتی هم مشخص نیست و مشخص نیست چرا از روی حرف و حدیث های منتشر شده درباره ماندن رحمتی در استقلال تصمیم به چنین مصاحبه ای گرفته است.

روزنامه گل از قول دروازه بان ملی پوش استقلال که اگر رحمتی در استقلال بماند، او قطعا در این تیم نخواهد ماند:" فصل بعد قطعا در تیمی بازی می کنم که شماره یک باشم" به همین دلیل گمانه زنی ها برای تیم فصل آینده حسینی آغاز شده است. از ذوب آهن تا فولاد خوزستان و حتی پدیده مشهد. البته سید حسین حسینی این نکته را باید در نظر بگیرد که با وجود حضور رحمتی در استقلال هم در لیست اولیه ویلموتس نبود. در جام جهانی از لیست کی روش خط خورد و در جام ملتها هم در لیست کی روش حضور نداشت.

ویلموتس ابتدا علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، امیر عابدزاده و رشید مظاهری را دعوت کرد اما رشید به دلیل مسافرت با خانواده اش و مسایل شخصی به اردوی تیم ملی نرفت تا ویلموتس سید حسین حسینی را دعوت کند. هر چند سید حسین حسینی، رکورد 873 دقیقه گل نخوردن را در کارنامه دارد.

واکنش رحمتی چیست؟

سید مهدی رحمتی پس از اتفاق های دربی سکوت کرده است و فعلا قصد مصاحبه هم ندارد. او هم هنوز با استقلال تمدید نکرده و مشخص نیست در استقلال بماند و یا حتی به تیم دیگری برود. شنیده ها حاکی از آن است که چند باشگاه هم سراغ او آمده اند اما هنوز به آنها پاسخ نداده است. سید مهدی رحمتی که فصل پرحاشیه ای را گذراند یکی از قربانیان صحبتهای عجیب شفر در کنفرانس مطبوعاتی بود. جایی که شفر اول او را مقصر گل نشدن پنالتی فرشید اسماعیلی معرفی کرد.

با این حرکت شفر،سکوها علیه او شدند و بعد جمعی از لیدرها و طرفداران استقلال پس از پایان دربی و شکست استقلال به اتوبوس تیم و هتل محل اقامت تیم حمله کردند. رحمتی تا زمان حمله خبر نداشت که شفر او را عوض کننده پنالتی معرفی کرده است. شفر در کنفرانس گفته بود پنالتی زن اول استقلال پاتوسی بوده اما رحمتی پنالتی زن را عوض کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net