شوک به استقلال: استراماچونی استعفا داده است!؟
مدافع کروات مد نظر استقلال به خاطر مشکلاتی که برای ویزاش به وجود آمد نتوانست در ایران بماند و کشور را ترک کرد. این موضوع باعث ناراحتی استراماچونی شد و او مدیران استقلال را تهدید کرد که در صورت حل نشدن این مشکل از سمتش استعفا می‌دهد

جزئیات ناراحتی استراماچونی از مدیران استقلال

باشگاه استقلال هفته گذشته اعلام کرد که میلیچ، مدافع کراوات که سابقه حضور در تیم‌های فیورینتا و ناپولی را در کارنامه‌اش دارد، برای گذارندن تست‌های پزشکی و عقد قرارداد به ایران می‌آید. در همین راستا میلیچ، عصر (یکشنبه) به فرودگاه امام خمینی رسید تا کارهای لازم را برای عقد قرارداد با استقلالی‌ها انجام دهد اما او با مشکلی روبرو شد و نتوانست بیش از چند ساعت در ایران بماند. ماجرا از این قرار بود که مدیران استقلال نتوانستند به موقع کارهای مربوط به ویزای این بازیکن را انجام دهند و به همین دلیل این بازیکن کروات، پس از چند ساعت حضور در فرودگاه امام خمینی از ایران خارج شد.

این اتفاق ناراحتی استراماچونی، سرمربی استقلال را به همراه داشت و به همین دلیل او به مدیران استقلال اعلام کرد که اگر نتوانند شرایط حضور میلیچ را در ایران فراهم کنند از سمت خود کناره گیری می‌کند.

سرمربی ایتالیایی استقلال طبق اخباری که رسانه‌های ایتالیایی منتشر کردند و توسط همسر استراماچونی هم در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد، ۴۸ ساعت به استقلالی‌ها مهلت داده که مشکل میلیچ را حل کنند.

به همین دلیل مدیران استقلال هم در تلاش هستند تا ظرف دو روز آینده مشکل روادید مدافع مدنظر استراماچونی را حل کنند تا مانع استعفای سرمربی تیمشان شوند.

با توجه به شرایطی که وجود دارد به نظر می‌رسد اولتیماتوم استراماچونی جدی است و در صورتی که مدیران استقلال نتوانند مشکل میلیچ را حل کنند از سمت خود استعفا می‌دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir