رونمایی از گزینه های جدید استراماچونی برای پست هافبک بازیساز
سرمربی استقلال 3 بازیکن جدید را به باشگاه معرفی کرده تا یکی از آنها جذب استقلال شود

سرمربی استقلال کدام بازیکنان را به باشگاه معرفی کرده است؟

آندره‌آ استراماچونی به تازگی نام سه بازیکن را به باشگاه داده. هر سه بازیکن در پست هافبک هجومی بازی می‌کنند و استرا امیدوار است که باشگاه بتواند یکی از آنها را به خدمت بگیرد.

نفر اول مانوئل فرناندز بازیکن 33 ساله و اهل پرتغال است که در تیمهایی نظیر بنفیکا، اورتون و والنسیا توپ زده و بعد از جدایی از لوکوتیو مسکو در نقل و انتقالات تابستانی، هنوز باشگاه جدیدش را مشخص نکرده. قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 3.5 میلیون یورو قید شده است.

معروفترین هافبک مورد نظر سرمربی استقلال یوان گورگوف فرانسوی است. بازیکنی که در مقطعی شایعه حضورش در تراکتور هم منتشر شد. این بازیکن 33 ساله که زمانی از او به عنوان جانشین زیدان نام می بردند سابقه حضور در تیمهایی مثل میلان، بوردو، لیون و دژون را داشته. گورکوف چند ماهی است که پا به توپ نشده و قیمتش 2 میلیون یوروست.

لوئیز هولتبی ارزانترین گزینه مورد نظر استراماچونی است که قیمتش در ترانسفرمارکت 1.5 میلیون یورو اعلام شده. این هافبک آلمانی سابقه بازی در بوندسلیگا و لیگ جزیره را داشته و معروفترین تیم او تاتنهام بوده و البته این هافبک 28 ساله در فولام و بوخوم و شالکه هم توپ زده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که مذاکره استقلال با این سه هافبک معروف چه نتیجه ای خواهد داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net