استقلال به دنبال گلزن کاشیما مقابل پرسپولیس؟
استقلال برای تقویت خط حمله خود به دنبال یک مهاجم برزیلی است

استقلال بازیکن کاشیما را می خواهد

مدیران باشگاه استقلال طبق خواسته آندره‌آ استراماچونی به دنبال جذب مهاجم در نیم فصل هستند تا خط حمله تیمشان را تقویت کنند و مرد ایتالیایی گزینه‌هایی را هم به مدیران باشگاه پیشنهاد داده است.

با این وجود مطرح شده که استقلال با سرژینیو، هافبک - مهاجم تیم کاشیما آنتلرز ژاپن در حال مذاکره است. بازیکنی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا یک گل هم به پرسپولیس زد.

البته هنوز مذاکره استقلالی ها با سرژینیو به تأیید مدیران باشگاه نرسیده است، اما با توجه به اینکه باشگاه استقلال فعلا معاون ورزشی ندارد استراماچونی به همراه امیر حسین فتحی مذاکره با گزینه ها را بر عهده گرفته اند در هر حال این با توجه به شرایط ارزی و مشکلات مالی باشگاه استقلال حضور این بازیکن در تیم تهرانی قطعی نیست و جالب است بدانید این بازیکن با کاشیما تا اواسط بهمن ماه قرارداد دارد.

 سایت معتبر ترانسفر مارکت قیمت این بازیکن را 1/9میلیون دلار اعلام کرده است. بدین ترتیب استقلال برای جذب این مهاجم برزیلی باید رقمی حدود 23 میلیارد تومان هزینه کند. البته قیمت های درج شده در سایت ذکر شده با قیمت واقعی بازیکنان تفاوت فاحشی دارد به طور مثال قیمت دیاباته در این سایت بیش از 3 میلیون دلار تعیین شده است اما، دیاباته با500 هزار دلار به استقلال آمد!

در حالت کلی توان باشگاه های ایرانی به غیر از تراکتور و سپاهان برای جذب مربیان و بازیکنان خارجی  بیش از 500هزار دلار چندان بالا نیست. البته منشاء این خبر فضای مجازی و هواداری بوده است و بعید نیست این خبر توسط مدیران استقلال تکذیب شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net