واکنش استقلال به درخواست جدایی مهدی قائدی
باشگاه استقلال در واکنش به پیشنهادات خارجی خطاب به مهدی قائدی اعلام کرده جدایی فقط پایان فصل آن هم به شرطی که در این جدایی خواسته‌های مالی استقلال برآورده شود

باشگاه استقلال خطاب به قائدی‌: جدایی فقط آخر فصل

مهدی قائدی بعد از نمایش‌های خوبی که در بازی‌های لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا داشت مورد توجه چند تیم متمول کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس قرار گرفته است که یکی از این تیم‌ها الکویت است. تیمی که استقلال در مرحله پلی آف با این تیم بازی کرد.

باشگاه استقلال در واکنش به این پیشنهادات خطاب به مهدی قائدی اعلام کرده است جدایی فقط پایان فصل آن هم به شرطی که در این جدایی خواسته‌های مالی استقلال برآورده شود.

مهدی قائدی در ابتدای حضور در استقلال با این تیم قرارداد سه ساله بست و این فصل سومین فصل حضور او در استقلال است، اما مهدی قائدی بازیکن آزاد اعلام نخواهد شد به این خاطر که به تازگی قرارداد خود را با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید کرده است.

مهدی قائدی که در حال حاضر با ۹ گل در لیگ برتر یکی از مدعیان آقای گلی فصل جاری بازی‌هاست اعلام کرده در پایان فصل از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد و مشکلی هم با حضور در یکی از تیم‌های عربی ندارد. او بر این باور است در شروع فوتبال در آن سوی مرز‌ها بهتر است ابتدا با تیم‌های عربی استارت بزند. مهدی قائدی می‌خواهد مسیر مهدی طارمی را ادامه دهد که ابتدا در فوتبال قطر بازی کرد و حالا به فوتبال پرتغال رفته است.


نکته مهم دیگر اینکه مهدی قائدی در صورت حضور در تیم‌های عربی بهتر می‌تواند خواسته‌های مالی باشگاه استقلال را برآورده کند چرا که تیم‌های اروپایی برای در اختیار گرفتن بازیکن آسیایی پول رضایتنامه کلانی نمی‌دهند. همه این‌ها به کنار؛ مهدی قائدی هنوز به طور رسمی از باشگاه‌های خارجی پیشنهادی نداشته است. البته مدیر برنامه‌های او در تلاش است زمینه حضور این بازیکن را در یکی از تیم‌های اروپایی فراهم نماید.

مهدی قائدی با ۶ پاس گل در فصل جاری نشان داده در خلق موقعیت گل برای هم‌تیمی‌های خود موفق بوده است. او در اولین و دومین فصل حضور در استقلال فروغی نداشت و حتی در دوره مربیگری شفر از اردوی تیم استقلال کنار گذاشته شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی