استقلال به این دلیل مهم نباید مهدی قایدی را بفروشد
شاید آبی‌ها به خاطر مشکلات مالی مهدی قایدی را بفروشند، اما سؤال اینجاست که در این شرایط بحرانی چرا چنین کاری باید صورت بگیرد

آیا فروختن مهدی قایدی کار عاقلانه ایست؟

وقتی قایدی و دیاباته مصدوم شدند، ارسلان مطهری در خط حمله استقلال تنها شد به طوری که در چند بازی آخر یک‌تنه جور خط حمله را کشید و البته استقلال به تیم‌هایی، چون الاهلی عربستان و گل‌گهر سیرجان باخت.

حالا هم خبر می‌رسد که شاید آبی‌ها به خاطر مشکلات مالی مهدی قایدی را بفروشند، اما سؤال اینجاست که در این شرایط بحرانی چرا چنین کاری باید صورت بگیرد؟

هدف یک تیم فوتبال بردن و نتیجه گرفته است و در شرایطی که شاید خارجی‌هایی مثل بودروف و میلیچ برنگردند، آبی‌ها به شدت کمبود بازیکن دارند و با فروش قایدی مسلماً اوضاع بدتر هم می‌شود. فراموش نکنیم که استقلال کلی بازیکن مصدوم هم دارد و از طرفی خط آتش، نقطه قوت این تیم محسوب می‌شود. همین‌طوری هم معلوم نیست دیاباته مثلاً به بازی ۱۴ فروردین با فولاد برسد و مسلماً حضور قایدی به تقویت خط حمله کمک می‌کند.

ضمن اینکه هیچ کس نمی‌تواند تضمین بدهد که به فرض ارسلان مطهری تا پایان فصل مصدوم نمی‌شود. اگر مسابقات از همان تاریخ ۱۴ فروردین آغاز شود استقلال تقریباً هر ۴ روز یک بار بازی دارد و البته درگیر لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir