مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال چقدر است؟
فرهاد مجیدی در یک واکنش مهم در صفحه شخصی خود از مدیریت استقلال و کسانی که مدیران بی پول را به این باشگاه می آورند به شدت انتقاد کرد

مجموع قرارداد بازیکنان استقلال؟

فرهاد مجیدی ضمن حمایت از خلیل زاده و موسوی و انتقاد از تصمیم گیرندگان اعلام کرد که بازیکنان استقلال شب عید هیچ گونه دریافتی نداشته‌اند.

در این مورد و انتقاد تند فرهاد از ساختار سازمانی و مدیریتی استقلال شنیدیم قرار بود بازیکنان یکی یکی مصاحبه کنند چون با توجه به تعطیلی تمرینات گروهی استقلال و لغو لیگ برتر نمی شد اعتصاب کرداما مجیدی در نهایت تصمیم گرفت در آ ستانه تحویل سال جدید خودش به جای بازیکنان واکنش نشان بدهد تا آنها مقابل باشگاه قرار نگیرند.

حتی شنیدیم به یکی دو بازیکن استقلال که قصد حضور در برنامه های نوروزی تلویزیون را داشتند گفته شد چیزی نگوئید تا شاید پولی واریز شود... که نشد.

با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که مجموع قرارداد بازیکنان استقلال در فصل جاری فوتبال ایران حدود ۵۰میلیارد تومان می شود که البته بخش عمده‌ای از آ ن هنوز پرداخت نشده است.

هزینه‌های یک فصل تیمهای پرسپولیس و استقلال حدود ۱۰۰میلیارد تومان می شود که البته شامل هزینه‌های جاری،قراردادهای بازیکنان،پول هتل، پروازهای هواپیما و... می شود اما با حرفی که مجیدی زد مشخص شد که فقط مبلغ قراردادها حدود ۵۰میلیارد تومان است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir