کودتا در استقلال؛ بیانیه مشترک بازیکنان علیه مدیرعامل!!
بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک نسبت به ضعف مدیریت در این باشگاه اعتراض کردند

بیانیه بازیکنان استقلال علیه مدیرعامل باشگاه

این روزها حواشی یکی از ارکان اساسی باشگاه استقلال شده. از فیش واریزی جعلی برای دیاباته و میلیچ گرفته تا صحبت های فرشید اسماعیلی و احضارش به کمیته انضباطی باشگاه.

حال بازیکنان استقلال در یک اقدام مشترک، متنی را در استوری اینستاگرامشان منتشر کردند و از وزیر ورزش خواستند تا به مشکلات این تیم ورود کند. آنها معتقدند مسئولیت این روزهای استقلال بر دوش وزیر ورزش است.

در این بیانیه مشترک نوشته شده است:

جناب آقای سلطانی‌فر؛

باشگاه استقلال با ضعف ‌مدیریت حق میلیون‌ها طرفدارش را زیر پا گذاشته‌ و با انتخاب‌های غلط هواداران را از بالیدن به این میراث بزرگ محروم کرده است.

 باشگاهی که هنر مدیرانش وعده‌های توخالی است و فتح الفتوحش وعده پرداخت ۱۰ درصدی! باشگاهی که مدیرانش را باید بر اساس بی‌کفایتی و عوام‌فریبی سنجید، نه کیفیت مدیریت و انتخاب‌ها و تصمیم‌هایشان، باشگاهی که همه ما را حسرت به دل گذاشته که چرا یک مدیر توانمند را به خود نمی‌بیند و متاسفانه این روزها شاهدیم که شأن و بزرگی این باشگاه برای انجام تعهداتش تا چه حد زیر سوال رفته و چه افراد سخیف و نازلی مدعی کمک و حمایت شده‌اند!

ما به احترام هواداران و آقای فرهاد مجیدی به‌رغم بی‌اعتنایی باشگاه نسبت به تعهداتش در روزهای گذشته در تمرینات شرکت کردیم اما به نظر می‌رسد که جز بازی‌های خبری و روش‌هایی مثل قرار دادن پیشکسوتان مقابل مربیان و بازیکنان هیچ تغییری رخ نداده و مجبور هستیم اینگونه صدای خود را به گوش هواداران و سمع و نظر شما برسانیم و همچنین جهت نشان دادن اعتراض خود طور دیگری اقدام کنیم.

ما اعضای تیم استقلال این بار جنابعالی را به عنوان رییس مجمع و متولی این باشگاه مورد خطاب قرار دادیم و معتقدیم مسؤولیت اصلی این روزهای استقلال برعهده شماست.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir