مخالفت چند بازیکن استقلال با دادن تست کرونا
عضو هیات مدیره استقلال می گوید مخالفت برخی از استقلالی ها برای انجام تست کرونا در بیمارستان قابل گفت‌وگو است و می توان فضایی را ایجاد کرد که این تست در محل تمرین انجام شود

واکنش نظری به مخالفت برخی استقلالی‌ها با انجام تست کرونا

حجت نظری، عضو هیات مدیره استقلال درباره مخالفت برخی از استقلالی ها برای شرکت در تست کرونای دست جمعی این تیم در بیمارستان جم - که فردا انجام می شود - به علت احتمال آلودگی فضای بیمارستانی گفت: در هر حال می توان فضای ایزوله را برای تیم استقلال ایجاد کرد. واقعیت این است که تست کرونا باید انجام شود تا خدای نکرده فرد مبتلایی در تیم وجود نداشته باشد.

وی افزود: اگر افراد چنین دغدغه ای را دارند، می توانیم فضایی را ایجاد کنیم که در محل تمرین تست بدهند. این موضوع قابل گفت‌وگو است.

عضو هیات مدیره استقلال درباره حقوق پرداختی به او از سوی این باشگاه برای شرکت در جلسات گفت: من فقط حق الجلسه شرکت در شورای شهر را دریافت می کنم و از هیچ کمیته یا شورای در مدیریت شهری پولی دریافت نمی کنم.

وی با اظهار بی اطلاعی از جزییات تحقیق و تفحش از باشگاه استقلالی و گزارش برخی تخلفات مالی گفت: من در جریان گزارش مجلس محترم شورای اسلامی نیستم. مجلس نهاد قانون گزاری و تصمیم گیر است و این گزارش معتبر است. بعد از تعیین تکلیف گزارش توسط نهادهای ذی ربط و ارائه گزارش از سوی افراد مختلف، می توان این گزارش را مورد رسیدگی قرار دارد.

نظری درباره استعفای منزوی از هیات مدیره این باشگاه و موافقت با این استعفا اظهار کرد: تا زمانی که در جلسه حضور داشتم بحثی درباره استعفای آقای منزوی مطرح نشد. من به علت روزه بودن، جلسه را زودتر ترک کرد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اظهارات منزوی مبنی بر این که هنوز قرارداد با اسپانسر باشگاه نهایی نشده و ظاهرا قرار است بندهایی اضافه شود، گفت: راجع به این مطلب صحبت هایی در جریان است. مساله مهم این است که نمی خواهیم بعدا برای اعضای هیات مدیره یا مدیرعامل مشکلی پیش باید. باید پیش از عقد قرارداد با کارگزارجدید، تلکیف کارگزار قبلی روشن شود. یا باید قرارداد قبلی اقاله شود یا یکی از طرفین قرارداد را براساس مستندات، فسخ کند. فعلا این اتفاق رخ نداده است.

نظری در واکنش اینکه در قرارداد اسپانسر فعلی بند فسخ وجود ندارد، گفت: همیشه امکان توافق وجود دارد. بالاخره باید تعیین تکلیف شود. نمی توان هم‌زمان با دو نفر قرارداد بست.

وی درباره میزان مبلغ پرداختی از سوی کارگزار به این باشگاه گفت: واقعا از این عدد اطلاع کامل ندارم و اجازه دهید عددی را مطرح نکنم.

این عضو هیات مدیره درباره کوچک تر شدن هیات مدیره این باشگاه در ماه های اخیر و وجود اختلافات میان اعضا،، به شوخی گفت که اعضا به خاطر ماه مبارک رمضان وزن کم می کنند و نفرات هم کمتر می شود.

او درباره احتمال واگذاری ورزشگاه های امام رضا و شهید کاظمی به استقلال و پرسپولیس برای فراهم شدن شرایط دو باشگاه برای عرضه در بورس اظهار کرد: درباره انتقال مالکیت دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی هنوز صحبت اساسی صورت نگرفته و برخی صحبت های کلی مطرح شده و درباره اینکه تکلیفشان مشخص شود، در نهایت با توجه به مالکیت وزارت ورزش و جوانان، باید بین دو نهاد مدیریت شهری و وزارت ورزش گفت‌وگو صورت گیرد. تا به حال گفت و گوی جدی صورت نگرفته و عمدتا نسبت به فضاهایی صورت گرفته که در اختیار یا مالکیت وزارت ورزش و جوانان است و بناست که به این دو باشگاه واگذار شوند. درباره استقلال کمپ مرغوبکار و مرحوم ناصر حجازی با موافقت وزیر ورزش و جوانان به نام این باشگاه می خورد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir