رونمایی از گزینه های سرمربیگری موقت استقلال
تکلیف نیمکت استقلال برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هنوز مشخص نشده است

سرمربی موقت استقلال چه کسی می شود؟

مدیران استقلال در تلاش هستند تا هر طور شده استراماچونی را راضی کنند که به تهران برگردد و دوباره هدایت تیمشان را به عهده بگیرد منتهی اگر این اتفاق هم عملی شود، شاید بازگشت استرا، به بعد از بازیهای استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان موکول شود.

به همین دلیل، سعادتمند و همکارانش به این فکر کرده‌‌اند که فعلا از یک سرمربی موقت استفاده کنند تا سر فرصت سراغ انتخاب سرمربی قطعی بروند.

گزینه اول آنها مجید نامجومطلق است. دستیار مجیدی که پیشنهاد سرمربیگری استقلال در فینال جام حذفی را رد کرد و هنوز معلوم نیست چه واکنشی به پیشنهاد جدید باشگاه خواهد داشت. به جز او رضا حسن‌‍زاده سرمربی تیم امید استقلال هم یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه محسوب می‌شود.

استفاده از زوج سهراب بختیاری‌زاده و سیروس دین‌محمدی(سهراب سرمربی شود و سیروس دستیار او) یکی از دیگر از گزینه‌هایی است که مدیران استقلال به آن فکر کرده‌اند. حتی پرویز مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان هم مورد نظر سعادتمند و همکارانش قرار دارد منتهی هر کدام از این گزینه‌ها به خوبی می‌دانند که پذیرش سرمربیگری استقلال در این مقطع چه ریسک بزرگی است و همین موضوع، تلاش استقلال برای انتخاب جانشین موقت مجیدی را سخت کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footbali.net