علاقه فکری به قیاس با استراماچونی
محمود فکری برای چندمین بار در این فصل خودش را با آندره‌آ استراماچونی مقایسه کرده است

تلاش فکری برای مقایسه خود با استراماچونی

سرمربی استقلال در یک مصاحبه اینترنتی به این نکته اشاره کرده که تیم استراماچونی با تعداد بازیهای بیشتر به نسبت سایر تیمها به صدر جدول رسید و وقتی تعداد بازیهای تیم ها برابر شد، استقلال به رده سوم چهارم جدول سقوط کرد.

این اولین باری نیست که فکری در صحبتهایش اسم سرمربی فصل گذشته استقلال را وسط کشیده است. او 19 آذر و در گفت و گو با خبرنگارانی که به محل تمرین تیمشان رفته بودند، بحث را به استراماچونی کشاند و گفت: آماده‌سازی تیم، حداقل 45 روز زمان می‌خواهد که دوستان و مربیان خارجی ما، حدود دو ماه این فرصت را داشتند. الان ما را با دوستان خارجی‌مان (استراماچونی) مقایسه می‌کنند، حالا بحث مالی به کنار که آنها 30 میلیارد می‌گیرند، ما باید 2 میلیارد هم جریمه بدهیم."

فکری در ادامه همان مصاحبه دوباره سراغ استراماچونی رفته بود:" وقتی تیمی را 20 تا 25 روز است تحویل گرفتیم نباید مقایسه شود با زمان استراماچونی. در آن زمان دو ماه تیم را تحویل گرفته بود، کارهای بدنسازی، آماده‌سازی و اردوی خودش را داشت و بازی‌های تدارکاتی خودش را انجام داد. بعد هم در 5 هفته ابتدایی امتیازاتش خیلی کمتر از ما بود. ما تیم را با مشکلات زیادی تحویل گرفتیم، بازیکن از فصل گذشته استراحت نداشته و از نظر روحی مشکل داشته‌اند.

ما نه می‌توانستیم بدنسازی کنیم و نه می‌توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم. مطمئناً این تیم در 20 دقیقه پایانی به مشکل خواهد خورد. مطمئناً کار تاکتیکی تیم هنوز کامل نشده است. اینکه ما بگوییم چند هفته و چند روز درست نیست. مشکلات زیادی هم وجود دارد که باید دانه دانه آن‌ها را حل کنیم. اگر هر کسی دیگر را هم جای فکری بیاوریم، مطمئن باشید همین 8 امتیاز را هم در 5 بازی نمی‌گرفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net