رونمایی از لیست خرید فکری برای نیم فصل استقلال
محمود فکری برای تقویت تیم استقلال به دنبال جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی است

فهرست خرید استقلال در نیم فصل لیگ برتر

استقلال در نیم فصل دوم باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و به همین دلیل، فکری لیست نفرات مورد نظرش را به باشگاه داده تا مددی و همکارانش مذاکره با این بازیکنان و باشگاه‌هایشان را شروع کنند.

سرمربی استقلال در سه پست به دنبال بازیکن است و در لیستی که به باشگاه داده اولویت‌هایش در هر پست را اعلام کرده است.

بر این اساس، فکری نام سه هافبک دفاعی را به باشگاه داده است. گزینه اول او مهدی کیانی است که روزهای خوبی را در سپاهان پشت سر نمی‌گذراند و جدایی او از این تیم را باید محتمل دانست. در صورتی که استقلال نتواند با کیانی به توافق برسد، علیرضا علیزاده هافبک دفاعی گل‌گهر اولویت دوم لیست فکری است و بعد از این دو نفر نام صادق بارانی کاپیتان سایپا دیده می‌شود.

در پست هافبک هجومی فکری دو بازیکن را می‌خواهد. نفر اول امین قاسمی‌نژاد بهترین گلزن شهرخودرو است که از مدتها قبل اخباری درباره علاقه یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس به جذب این بازیکن منتشر و شایعه شد که او در نقل و انتقالات زمستانی راهی پرسپولیس می‌شود. گزینه دیگر فکری، میلاد جهانی هافبک ذوب آهن است که البته باشگاه اصفهانی برنامه‌ای برای از دست دادن این بازیکن ندارد.

برای خط حمله هم فکری نام دو مهاجم را به باشگاه داده است. گزینه اول او پیمان بابایی بهترین گلزن ماشین‌سازی است و حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم و بهترین گلزن این تیم، مهاجم دیگری است که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات استقلال با بابایی، آبی‌ها سراغ او خواهند رفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net