افشاگری جنجالی دیاباته از رفتار عجیب مدیران سابق استقلال
شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال صحبت های عجیبی درباره برخورد مدیران این باشگاه با خودش عنوان کرد

دیاباته: آنها درِ خانه‌ام را شکستند و وسایلم را بیرون ریختند

شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال که ۲ فصل در این تیم بازی کرد، در لیگ نوزدهم آقای گل لیگ برتر هم شد و زوج او با قائدی باعث شد استقلال بازی های چشم نوازی داشته باشد.

شیخ اما در فصل بیستم لیگ برتر افت زیادی داشت و حواشی مختلفی برایش پیش آمد و نهایتا در تابستان امسال، استقلال را ترک کرد و به الغرافه قطر پیوست.

دیاباته شب گذشته، در ارتباط تلویزیونی با برنامه شبهای فوتبالی، دست به افشاگری علیه مدیران استقلال زد و از اقدامات آن ها با خود، پرده برداشت. دیاباته گفت:

مسائلی هست که نمی‌خواهم در این ارتباط درباره‌اش صحبت کنم و نمی‌خواهم باز شود، چون می‌دانم ایرانی‌ها من را دوست دارند و گفتن آن مسائل ممکن است آن‌ها را دلخور کند. دوست دارم مردم بدانند این‌ها در گذشته است و تمام شده. وقتی فصل تمام شد، همه بازیکن‌ها رفتند و من هم به فرانسه رفتم؛ قبل از برگشت به ایران، مدیران استقلال به آپارتمان و محل زندگی‌ام در ایران رفتند، درب منزل را شکستند، لباس‌هایم را برداشتند، کفش‌ها، چمدان‌ها و لباس‌ها را بیرون انداختند.


به خودم گفتم که من برای استقلال همه کار کردم، در زمین جنگیدم و بهترین گلزن شدم؛ چرا با من این کار را می‌کنند؟ و واقعا ناراحت شدم. برای من این نبود احترام باعث شد انگیزه‌ام را از دست بدهم و نشان داد که آن‌ها به من احترام نمی‌گذارند. خودتان را جای من بگذارید، چطور می‌توانید تمام توان خود را در زمین بگذارید؟ این غیر ممکن است. من همه چیز را نمی‌گویم و بخش کوچکی است که انگیزه من را گرفت و نمی‌خواهم هوادارها ناراحت شوند که مدیران استقلال با من چه کردند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir