رکورد فوق العاده استقلال مجیدی
استقلال با برد سه بر دو مقابل مس رفسنجان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند

استقلال قهرمان نیم فصل لیگ برتر

در شرایطی که تیم استقلال برای اولین بار در این فصل، در ورزشگاه آزادی موفق به کلین‌شیت نشد و از طرف دیگر برای اولین بار در لیگ بیست و یکم، در یک بازی، دو گل خورد منتهی عملکرد خط‌دفاعی آبی‌های تهران در این فصل به قدری خوب بوده که آنها علیرغم دریافت گل در بازی امروز، کماکان با ۵ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی لیگ هستند و پشت سر آنها سپاهانی قرار دارد که امروز از فولاد گل خورد تا تعداد گلهای خورده این تیم به عدد ۶ برسد.

از طرف دیگر، استقلال با سه گلی که در بازی امروز به ثمر رساند. این سومین برد سه گله تیم استقلال در رقابتهای این فصل بود. با ۲۱ گل زده و در کنار مس رفسنجان، صاحب قدرتمندترین و بهترین خط حمله لیگ است. اگر استقلال گل دوم را از مس نمی خورد، می توانست به تنهایی دارای بهترین خط حمله لیگ برتر باشد. تا قبل از بازیهای امروز، پرسپولیس و مس صاحب بهترین خط حمله لیگ بودند که استقلال توانست در پایان هفته چهاردهم، از حریف سنتی‌اش عبور کند.

استقلال البته حسرت دو امتیاز بازی قبل در اراک را هم می خورد چرا که می توانست در صورت برد مقابل آلومینیوم در دقاق پایانی حالا با پرسپولیس ۵ امتیاز و با سپاهان؛ ۶ امتیاز فاصله داشته باشد. اما امروز مثل همان بازی مقابل آلومینیوم، بعد از دقیقه نود گل خورد با این اختلاف که اینجا سه بر یک بر جلو بود و در بازی قبل، یک بر صفر.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir