شکست آرسنال برابر وستهام
آرسنال در دیداری خانگی در هفته نخست لیگ برتر انگلیس برابر وستهام یونایتد شکست خورد.

آرسنال(Arsenal) که هفته گذشته توانست قهرمان جام خیریه انگلیس شود، در آغاز فصل جدید لیگ برتر نمایش متزلزلی داشت و در خانه با دو گل برابر وستهام(West Ham United) شکست خورد تا شروع ضعیفی در این فصل داشته باشد. در این دیدار آرسنالی‌ها بازی را خوب و هجومی آغاز کردند و توانستند چند موقعیت گلزنی ایجاد کنند ولی اشتباه فاحش پتر چک(Petr Čech) دروازه‌بان این تیم در دقیقه 43 باعث شد تا چیکو کویاته(Cheikhou Kouyaté) دروازه آرسنال را باز کند.

آرسنالی‌ها نیمه دوم را سراپا حمله شروع کردند و تلاش زیادی کردند تا گل خورده را جبران کنند ولی خلوت بودن دفاع آرسنال باعث شد تا در دقیقه 57 وستهام به گل دوم برسد. در این صحنه اشتباه چمبرلین(Alex Oxlade-Chamberlain) باعث شد تا 'زاراته' با یک شوت ناگهانی دروازه آرسنال را باز کند.

بازی دیگر گلی نداشت تا این دیدار با برتری 2 بر صفر وستهام در دربی کوچک شهر لندن برابر آرسنال به پایان برسد.

در دیگر دیدار این هفته نیوکاسل(Newcastle United) در خانه به دیدار ساوتهمپتون(Southampton) رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کرده باشند. در این دیدار سیسه(Papiss Cissé) و وینالدام(Georginio Wijnaldum) برای نیوکاسل گلزنی کردند ولی در ادامه دو گل گرتزیانو پله(Graziano Pellè) و شانلانگ(Shane Long) باعث شد تا ساوتهمپتون به دیدار برگردد و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir