شکست چلسی در هفته دهم لیگ برتر انگلیس
چلسی در هفته دهم لیگ برتر برابر وستهام شکست خورد تا همچنان نتایج بد این تیم ادامه داشته باشد.

به نقل از سیمرغ، در هفته دهم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی وستهام(West Ham United) که این فصل توانسته بود آرسنال(Arsenal)، لیورپول(Liverpool) و منچسترسیتی(Manchester City) را شکست دهد، برابر چلسی(Chelsea) هم موفق بود و توانست این تیم را نیز شکست دهد. زاراته(Mauro Zárate) در نیمه نخست روی دفع ناقص کاستا(Diego Costa) گلزنی کرد در ادامه سسک فابرگاس(Cesc Fàbregas) توانست گلزنی کند ولی داور به دلیل آفساید این گل را قبول نکرد.

یکبار نیز در نیمه نخست ضربه سر زوما(Kurt Zouma) در حالی که از خط دروازه رد شده بود را داور به کمک سیستم خط دروازه گل تشخیص نداد. در این صحنه جالب تنها 5 درصد توپ از دروازه عبور نکرده بود.

در اواخر نیمه نخست سخت‌گیری داور در اخراج ماتیچ(Nemanja Matić) باعث شد تا مورینیو(Mourinho) و کمکش به شدت با داور مسابقه وارد مشاجره شوند که باعث شد مربی پرتغالی نیز اخراج شود.

چلسی 10 نفره در نیمه دوم با ضربه کهیل(Gary Cahill) یکی از گل‌ها را پاسخ داد ولی در ادامه اندی کارول(Andy Carroll) که به تازگی به میدان آمده بود دروازه چلسی را برای بار دوم باز کرد تا این دیدار با برتری وستهام به پایان برسد.

قبل از گل دوم وستهام چلسی توسط رامیرس(Ramires) یک تک به تک را از دست داد تا این بازیکن برزیلی در یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود برای چلسی به نوعی مقصر جدی این نتیجه لقب گیرد.

در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:

نوریچ صفر – وست برومویچ یک

استوک صفر – واتفورد 2

لستر یک – کریستال پالاس صفر

آستون ویلا یک – سوآنزی یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir