پیروزی لیورپول و شکست یاران جهانبخش در لیگ اروپا
تیم‌های دورتموند و لیورپول موفق شدند حریفانشان را در لیگ اروپا شکست دهند و یاران علیرضا جهانبخش نیز در ادامه نمایش ضعیف خود در این فصل برای آوگسبورگ، تن به شکست دادند.

به نقل از سیمرغ، در ادامه رقابت‌های لیگ اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول(Liverpool) میهمان روبین کازان(Rubin Kazan) روسیه بود که در نهایت توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و اولین تیم انگلیسی شود که در این شهر به پیروزی رسیده و بعد از سه سال اولین برد اروپایی خارج از خانه خود را کسب کند. لیورپول در روسیه میزبان خود روبین کازان را با تک گل دقیقه 52 جردن ایبه(Jordon Ibe) شکست داد تا با 6 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

در دیگر بازی همزمان سیون(Sion) سوئیس در خانه با بوردو(Girondins de Bordeaux) فرانسه یک بر یک مساوی کرد. ویارئال(Villarreal) به مصاف دینامو بلاروس(Dinamo Minsk) رفت و در نهایت علی رقم عقب افتادن در دقیقه 54 با دو گل روبرتو سولدادو(Roberto Soldado) مهاجم سرشناس و با تجربه خود در دقایق 72 و 80 به بازی برگشت و این دیدار خارج از خانه را به سود خود به پایان رساند.

در چهارمین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، دورتموند(Borussia Dortmund) در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک میزبان قابالا(Qäbälä) نماینده آذربایجان بود که در پایان همچون دیدار رفت به برد پرگل رسید و با 4 گل صاحب برتری شد. در این دیدار مدافع حریف، اوبامیانگ(Pierre-Emerick Aubameyang)، میختاریان(Henrikh Mkhitaryan) و رویس(Marco Reus) گلزنان تیم آلمانی بودند.

همچنین در یکی دیگر از بازی‌های مهم آلکمار(AZ Alkmaar) که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ثابت خود قرار داده بود با نتیجه 4 بر یک در آلمان برابر آوگسبورگ(Augsburg) شکست خورد تا نتایج بد این تیم ادامه داشته باشد. در این بازی جهانبخش در دقیقه 77 زمین مسابقه را ترک کرد.

همچنین ناپولی(Napoli) موفق شد با 5 گل میدتی لاند(Midtjylland) فنلاند را درهم بکوبد. فیورنتینا(Fiorentina) نیز با دو گل لچ پوزنان(Lech Poznan) را از پیش روی برداشت تا نتایج خوب این تیم ادامه داشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir