پیروزی منچستریونایتد در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس
منچستریونایتد موفق شد در دیداری خانگی با دو گل وست برومویچ را شکست دهد تا پس از چند هفته در لیگ برتر انگلیس بتواند به پیروزی برسد.

به نقل از سیمرغ، هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری شش دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی شیاطین سرخ شهر منچستر در خانه پذیرای وست برومویچ(West Bromwich Albion) بودند و موفق شدند با درخشش لینگارد(Jesse Lingard) طلسم گل نزدن خودشان را در لیگ برتر بشکنند و به سه امتیاز خانگی دست یابند.

در این دیدار منچستریونایتد(Manchester United) در حالی به میدان رفت که چند هفته‌ای بود نتوانسته بود در لیگ برتر گلزنی کند و همین باعث انتقاد کارشناسان از نمایش ضعیف منچستری‌ها شده بود. در نهایت شاگردان لوییس فان خال(Louis van Gaal) موفق شدند پیروزی آسانی را برابر وست برومویچ به دست آوردند. اولین گل مسابقه را لینگارد در دقیقه 52 به ثمر رساند تا خیال منچستری‌ها بابت برد راحت شود.

در ادامه توپ و میدان در اختیار میزبان بود و این تیم چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد، ولی در نهایت در دقیقه 90 روی یک ضربه پنالتی موفق شد با ضربه خوان ماتا(Juan Mata) به گل دوم برسد. در این صحنه بازیکن وست برومویچ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا در نهایت داور هم بلافاصله در سوت خود بدمد تا این دیدار با برتری دو بر صفر منچستریونایتد به پایان برسد و این تیم وضعیت خود را جدول رده بندی بهتر کند.

در دیگر دیدار تیم شگفتی‌ساز لستر سیتی(Leicester City) که در میان تعجب همگان در رده سوم قرار دارد و تنها به دلیل تفاضل گل نسبت به منچستر سیتی و آرسنال در رده سوم قرار گرفته موفق شد در ادامه نمایش زیبای خود در این فصل با نتیجه دو بر یک واتفورد(Watford) را شکست دهد. این بازی در واقع مصاف دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بود که شاگردان رانیری(Claudio Ranieri) ایتالیایی موفق شدند با گل‌های کانته(N'Golo Kanté) و واردی(Jamie Vardy) در مقابل گل دینی(Troy Deeney) از سد واتفورد بگذرند. به غیر از گل کانته دو گل دیگر از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در دیگر دیدار مهم وستهام(West Ham United) در خانه برابر اورتون(Everton) به تساوی یک بر یک رسید که در این دیدار لانزینی(Manuel Lanzini) برای میزبان و لوکاکو(Romelu Lukaku) برای اورتون گلزنی کردند.

در دیگر دیدار ها این نتایج به دست آمد:

ساندرلند صفر – ساوتهمپتون یک

بورنموث صفر – نیوکاسل یک

نوریچ یک – سوانزی صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir