شکست لیورپول در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس
لیورپول در این هفته برابر حریف خود شکست خورد تا مدعیان لیگ برتر هفته بدی را سپری کرده باشند.

از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن نیوکاسل(Newcastle)، تیمی بحران‌زده که سرمربی خود استیو مک لارن(Steve McClaren) را در خطر اخراج می‌بیند، در خانه به مصاف لیورپولی(Liverpool) رفت که با هدایت یورگن کلوپ(Jürgen Klopp) نتایج خوبی در هفته‌های اخیر کسب کرد.

لیورپول که قصد داشت با برتری در این دیدار از شکست تیم‌های مدعی استفاده و خود را به صدر جدول نزدیک کند، برابر تیم بیستم لیگ جزیره با 2 گل شکست خورد تا یکی از عجیب‌ترین فصل‌های لیگ برتر رقم بخورد و لسترسیتی(Leicester City) همچنان در صدر بماند.

مارتین اشکرتل(Martin Škrtel) در دقیقه 69 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیوکاسل از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه، کلاغ‌های فوتبال انگلیس در دقیقه 90 به گل دوم نیز دست یافتند. این بار جورجینیو وینالدام(Georginio Wijnaldum) هلندی موفق شد تیر خلاص را به لیورپول شلیک کند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر نیوکاسل به پایان برسد.

به این ترتیب تیم‌های لسترسیتی، آرسنال(Arsenal) و منچسترسیتی(Manchester City) در رده‌های اول تا سوم لیگ برتر قرار دارند. لسترسیتی برای حفظ صدر جدول باید هفته بعد با چلسی(Chelsea) در خانه دیدار کند که این دیدار تقابل رانیری(Ranieri) و مورینیو(Mourinho) نیز خواهد بود که این روزها شرایط کاملا متفاوتی دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir