توقف لسترسیتی برابر وستهام
لسترسیتی در هفته سی و چهارم لیگ برتر برابر وستهام با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد.

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی لسترسیتی(Leicester City) صدرنشین در خانه به دیدار وستهام(West Ham) رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

شاگردان رانیری(Claudio Ranieri) که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و در آستانه خلق یک شگفتی هستند امیدوار بودند در این دیدار نیز با کسب سه امتیاز اختلاف‌شان را با تاتنهام(Tottenham Hotspur) در رده دوم افزایش دهند.

آن‌ها ابتدا با گل جیمی واردی(Jamie Vardy) در دقیقه 18 از حریف خود پیش افتادند و در نیمه دوم این بازیکن گلزنی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا گرگ‌ها 30 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کنند. همین باعث شد وستهام از این فرصت استفاده کند و دو بار دروازه لستر را باز کند. اندی کارول(Andy Carroll) در دقیقه 85 و آرون کریسول(Aaron Cresswell) در دقیقه 86 دروازه‌بان لستر را مغلوب کردند.

در حالی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود لئوناردو یولوئا(Leonardo Ulloa) آرژانتینی موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. این گل 30 ثانیه قبل از سوت پایان مسابقه زده شد که شاید سرنوشت قهرمان را تعیین کند.

به این ترتیب لستر یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کرد و منتظر است تا ببیند تاتنهام رده دومی برابر استوک سیتی(Stoke City) در استادیوم بریتانیا چه خواهد کرد.

همچنین لیورپول(Liverpool) با نتیجه 2 بر یک از سد بورنموث(Bournemouth) گذشت. روبرتو فیرمینو(Roberto Firmino) برزیلی در دقیقه 41 لیورپول را پیش انداخت تا شاگردان کلوپ(Jürgen Klopp) بعد از برد دراماتیک برابر دورتموند(Dortmund) در لیگ اروپا نتایج خوب‌شان را ادامه داده باشند.

قبل از سوت پایان نیمه نخست نیز استوریج(Daniel Sturridge) گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه 90 مسابقه جاشوا کینگ(Joshua King) یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا این دیدار با برتری 2 بر یک لیورپول به پایان برسد و شانس شاگردان کلوپ برای کسب سهمیه لیگ اروپا زیاد شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir