حذف رم و صعود موناکو در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا
با حذف تیم فوتبال رم در خانه و صعود موناکو، دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا پیگیری شد.

دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی، رم(A.S. Roma) در خانه برابر پورتو(Porto) به میدان رفت و در نهایت با شکست سه بر صفر روبرو شد.

دو تیم در حالی در این دیدار در پایتخت ایتالیا برابر هم به میدان رفتند که در پرتغال به تساوی یک بر یک رسیده بودند. تنها 8 دقیقه از زمان بازی گذشته بود که مونتیرو(Felipe Augusto de Almeida Monteiro) توانست دروازه رم را باز کند.

حملات دو تیم در ادامه مسابقه بی‌نتیجه ماند و بازی رنگ و بوی خشونت به خود گرفت و همین باعث شد دانیله دروسی(Daniele De Rossi) هافبک باتجربه رم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شود و کار برای رم سخت شود. تنها 5 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که امرسون(Emerson Palmieri) از رم نیز با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا میزبان 9 نفره شود. همین برتری نفری به پورتو کمک کرد تا در ادامه سوار بر بازی شود و به گل‌های بعدی برسد.

'لاگون' در دقیقه 73 و 'کورونا' در دقیقه 75 دیگر گل‌های پورتو را به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری 3 بر صفر پورتو به پایان برسد و این تیم پرتغالی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند و رم حذف شود.

همچنین تیم فوتبال موناکو(AS Monaco) که در اسپانیا توانسته بود ویارئال(Villarreal) را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد در خانه نیز با تک گل فابیانو(Fabinho) در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا با حذف این تیم اسپانیایی به لیگ قهرمانان برسد.

'لژیا' که در بازی رفت 'داندک' را یک بر صفر برده بود در بازی برگشت برابر این تیم به تساوی بک بر یک رسید تا راهی مرحله بعد شود. همچنین لودوگورتس(Ludogorets Razgrad) نیز با تساوی 2 بر 2 برابر ویکتوریا پلژن(Viktoria Plzen) توانست صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند چرا که در بازی رفت 2 بر صفر پیروز شده بود.

تابلوی نتایج:

رم صفر - پورتو 3

پلژن 2 - لودوگورتس 2

لژیا یک - داندک یک

موناکو یک - ویارئال صفر

سایر بازی‌های این مرحله چهارشنبه شب برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir