سومین شکست منچستریونایتد با مورینیو
منچستریونایتد با ارائه یک نمایش ضعیف و البته اشتباهات داوری با نتیجه 3 بر یک برابر واتفورد شکست خورد.

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد(Manchester United) به زمین واتفورد(Watford) رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. در نیمه نخست مسابقه نمایش ضعیف و بی‌انگیزه یونایتدها باعث اعتراض هواداران حاضر در ورزشگاه نیز شد. در نهایت کاپو(Étienne Capoue) در دقیقه 34 توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. در این صحنه خطای مهاجم واتفورد روی مارسیال(Anthony Martial) کاملا واضح بود ولی داور مسابقه در تصمیمی عجیب این صحنه را خطا اعلام نکرد.

در نیمه دوم حملات یونایتد نتیجه داد و راشفورد(Marcus Rashford) جوان گل تساوی را به ثمر رساند. این 800 گل یونایتد در لیگ برتر در زمین حریفان بود که به ثمر رسید.

در ادامه مسابقه واتفورد توانست روی ضد حملات خطرساز شود و یونایتد را به دردسر بیندازد. البته سریال اشتباهات داوری هم بی‌تاثیر نبود جایی که خطای پنالتی روی پوگبا(Paul Pogba) نیز دیده نشد و همچنین در صحنه ای که زونیکای کلمبیایی(Juan Camilo Zúñiga) اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند و دو دقیقه بعد از آمدنش به زمین واتفورد را پیش انداخت.

در دقیقه 93 نیز اعلام صحنه مشکوک پنالتی به نفع واتفورد صدای اعتراض تمام هواداران حاضر در ورزشگاه را نیز درآورد تا اینکه دینی(Troy Deeney) موفق شد گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

منچستریونایتد بعد از شکست در دربی شهر منچستر، در لیگ اروپا نیز به فاینورد(Feyenoord) باخت و این سومین شکست متوالی یونایتد با مورینیو(José Mourinho) در این فصل بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir