شکست سنگین لسترسیتی مقابل منچستریونایتد
منچستریونایتد در اولین دیدار از هفته ششم لیگ برتر با نتیجه 4 بر یک قهرمان دوره قبل این رقابت ها را در اولدترافورد با شکست سنگینی روبرو کرد.

در آغاز هفته ششم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد(Manchester United) در خانه به دیدار لسترسیتی(Leicester City) رفت و در پایان با ارئه یک نمایش خوب با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید.

بازی با برتری نسبی یونایتد شروع شد ولی 22 دقیقه طول کشید تا کریس اسمالینگ(Chris Smalling) مدافع میزبان روی کرنر بلیند(Daley Blind) دروازه لسترسیتی را باز کند. در ادامه باز هم یونایتدها صاحب چند موقعیت شدند که جدی ترین موقعیت را زلاتان ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) از دست داد و شوت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 37 یونایتد یکی از زیباترین گل‌های این فصل را به ثمر رساند. همکاری خوب بازیکنان یونایتد و پاسکاری منظم آنها منجر به گل زیبای خوان ماتا(Juan Mata) در دقیقه 37 شد تا این بازیکن اسپانیایی هم در این برد سهیم باشد.

سه دقیقه بعد مارکوس راشفورد(Marcus Rashford) در دهانه دروازه توانست گل سوم را نیز برای تیمش به ثمر برساند. نمایش بی نقص یونایتد باعث شد تا پوگبا(Paul Pogba) روی یک ضربه سر ضمن به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن یونایتد، گل چهارم را نیز به ثمر برساند.

در نیمه دوم اندکی از سرعت بازی کاسته شد. در دقیقه 60 دمارای گری(Demarai Gray) توانست یکی از گل های خورده را جبران کند و دروازه یونایتد و دخیا(David de Gea) را به زیبایی باز کند. در ادامه جدی ترین موقعیت این نیمه برای یونایتد را باز هم زلاتان از دست داد تا در امر گلزنی ناموفق باشد.

در اواخر نیمه دوم مورینیو(José Mourinho)، وین رونی(Wayne Rooney) را به زمین مسابقه فرستاد تا کاپیتان یونایتد نیز در این دیدار به میدان برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir