تساوی منچسترسیتی در هفته نهم لیگ برتر انگلیس
منچسترسیتی در هفته نهم لیگ برتر در خانه برابر ساوتهمپتون به تساوی یک بر یک رضایت داد تا در پنجمین دیدار پیاپی رنگ برد را ندیده باشد.

هفته نهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه اتحاد ادامه یافت که در آن منچسترسیتی(Manchester City) به مصاف ساوتهمپتون(Southampton) رفت و در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک در این دیدار خانگی دست نیافت تا پنجمین بازی پیاپی نتوانسته باشد رنگ برد را دیده باشد.

در این بازی ابتدا ساوتهمپتون بود که توانست در نیمه نخست دروازه براوو(Claudio Bravo) را باز کند. ناتان ردموند(Nathan Redmond) در دقیقه ۲۷ دروازه تیم سیتی را باز کرد و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود مهمان به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم سیتی حملات خود را بیشتر کرد و موفق شد در دقیقه ۵۵ با گل ایهیناچو(Kelechi Iheanacho) به گل تساوی دست یابد. با خروج کمپانی(Vincent Kompany) و ورود ناواس(Jesús Navas)، سیتی سراپا حمله شد اما در خلق موقعیت ناکام بود و نتوانست از دیوار دفاعی ساوتهمپتون رد شود.

آن‌ها حتی نزدیک بود گل دوم را نیز دریافت کنند که ضربه آستین(Charlie Austin) به مرکز دروازه رفت و براوو آن را مهار کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. منچسترسیتی در ۵ دیدار اخیر خود صاحب ۳ تساوی و ۲ باخت شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir