تبانی
رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با تبانی دو تیم فوتسال بانوان هیرسای تهران و برلیان مراغه در رقابت‌های دسته یک فوتسال بانوان اعلام شد.
 بر اساس رای کمیته انضباطی مظفری سرپرست و مربی تیم هیرسای تهران و حسینی مربی تیم برلیان مراغه هر کدام به دو سال محرومیت محکوم شدند.

همچنین سمیرا عبدی دفاع آخر تیم هیرسای تهران هم بر اساس نظر کمیته انضباطی یک سال از حضور در میادین فوتبال محروم شد. این در حالی است که هر کدام از افراد نام برده یک میلیون تومان جریمه نقدی شدند و این دو تیم یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کردند.

فاطمه علیپور، مسئول کمیته مسابقه‌های فوتبال بانوان، در این رابطه گفت: این حکم در کمیته استیناف هم مورد بررسی قرار می‌گیرد و تاکنون تیم هیرسای تهران به حکم کمیته انضباطی اعتراض کرده است و قرار است تیم مراغه هم به این حکم اعتراض کند.

علیپور خاطرنشان کرد: داور بازی این دو تیم گزارش داده بود که روند مسابقه حالت طبیعی نداشته است و حتی شنیده شده که دفاع آخر تیم هیرسا در حالی که در زمین ایستاده بوده خطاب به تیم مقابل گفته است که چرا نمی‌آیید گل بزنید. این در شرایطی است که تیم هیرسا که در نیمه اول 7 بر 4 از رقیب خود جلو بود در نیمه دوم با نتیجه 7 بر 11 شکست خورد که با این نتیجه تیم برلیان مراغه از سقوط به دسته دو نجات یافت.

مسئول کمیته مسابقه‌های فوتبال بانوان در پاسخ به اینکه تیم هیرسای تهران مقابل این تبانی چه امتیازی را از تیم مقابل گرفته است گفت: هنوز در این باره چیزی مشخص نیست اما تبانی بودن اقدام این دو تیم از سوی کمیته انضباطی احراز شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب داغ ورزشی:
برگزاری تورنمنت خلیج‌فارس در ابوموسی
کلیپ نیمار، ستاره جدید بارسا
کلیپ گلزنی دروازه‌بان برزیلی در دقیقه ۹۴
عکس های سارا اِرانی تنیسور به اصطلاح ایرانی