گل‌محمدی
سرمربی تیم فوتبال نفت با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل پرسپولیس گفت: نبض و کنترل بازی دست ما بود و می‌دانستیم مقابل پرسپولیس چطور بازی کنیم.
یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: نبض و کنترل بازی دست ما بود. می‌دانستیم که پرسپولیس می‌خواهد چطور بازی کند. بنابراین برای این بازی هدف‌گذاری کردیم و دقیقا می‌دانستیم چه می‌خواهیم. پرسپولیس تمایل زیادی برای انجام بازی مستقیم داشت و روی استفاده از توپ‌های سوم دلخوش کرده بود. آن‌ها روی این کار خیلی تمرین کرده بودند اما ما جلویشان را گرفتیم.

سرمربی نفت تصریح کرد: شناخت نسبی از پرسپولیس داشتیم و سعی کردیم از ارسال‌هایشان جلوگیری کنیم. ما توپ‌های سوم آن‌ها را به خوبی می‌گرفتیم و روی این کار تمرکز داشتیم. خوشحالم که برد خوبی به دست آوردیم و با توجه به وضعیت جدول شرایط‌مان بهتر شد. من این برد را به بازیکنان باغیرتم تقدیم می‌کنم.

گل‌محمدی در پاسخ به اینکه با توجه به به ثمر رسیدن گل نفت در دقیقه 92 شانس را چقدر در این برد موثر می‌دانید گفت: صفر درصد من شانس را در این برد دخیل نمی‌دانم چرا که کنترل بازی دست ما بود و موقعیت هم داشتیم.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر شرایط داوری نیز پاسخی نداد و تنها گفت: وقتی تیمی می‌برد شرایط داوری هم برای ما خوب بوده است البته داوری هم مشکل خاصی نداشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
دومین شکست پرسپولیس
مشعل المپیک به فضا می‌رود!
گاف فروشگاه آنلاین رئال مادرید+ عکس
کری خوانی علیخانی و جعفری+ عکس
نیکبخت حاضر نشد برای پرسپولیسی ها «چهار» نشان بدهد+ عکس