گیتی پسند
نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا با برتری برابر آردوس ازبکستان به نیمه نهایی راه یافت.
تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از ساعت 12 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه اوشن شهر ناگویای ژاپن به مصاف "آردوس" ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه‌ دو بر یک به برتری رسید. گل‌های گیتی‌پسند در این بازی را محمد طاهری در دقیقه‌ 2 و مهدی جاوید در دقیقه‌ 39 به ثمر رساندند.

محمد طاهری در دقیقه‌ دو با همکاری مهدی جاوید برای گیتی‌پسند گلزنی کرد و در حالی که گیتی‌پسندی‌ها در ادامه نیز موقعیت‌های بسیاری داشتند با درخشش "عمراف"، دروازه‌بان آردوس ازبکستان نتوانست تعداد گل‌هایش را افزایش دهد.

نماینده ایران در این نیمه پنج موقعیت تک به تک را از دست داد.

با آغاز نیمه دوم آردوس برای جبران گل خورده حملات بسیاری را تدارک دید و در دقایق اول نیمه نیز یک توپ به دروازه‌ گیتی‌پسند زد. تیم حریف حملاتش را ادامه داد تا این که در دقیقه‌ 16 گل تساوی را وارد دروازه‌ گیتی‌پسند کرد. در ادامه نیز کادر فنی نماینده ایران اعتراض به داور داشت. اما در حالی که تنها 28 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، باز هم مهدی جاوید ناجی ایران شد و گل پیروزی گیتی‌پسند را به ثمر رساند. جاوید در بازی اول هم در ثانیه های پایانی گل پیروزی تیمش را به ثمر رسانده بود.

در این بازی حسین طیبی و احمد اسماعیل پور به دلیل دو کارته بودن بازی نکردند.

گیتی‌پسند در دو بازی‌های قبلی‌اش ابتدا مقابل السد قطر پیروز شد و در دومین بازی که دیروز برگزار شد برابر چونبوری تایلند شکست خورد. نماینده‌ی ایران با نتیجه‌ای که امروز به دست آورد شش امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده دوم گروه B به مرحله نیمه نهایی مسابقات رسید. چونبوری هم که در دیگر بازی امروز با نتیجه‌ سه بر دو السد را شکست داده بود به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی رسید.

در گروه A مسابقات هم ناگویای ژاپن صدرنشین است و در صورت ادامه صدرنشینی‌اش حریف نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات خواهد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
شکست گیتی پسند در جام باشگاه‌های آسیا
عصبانیت شدید کی‌روش
دختر بازیگوش دیوید بکام+ تصاویر
پورشه نیکبخت واحدی+ عکس
روحانی فوتبالیست+ عکس