لیگ برتر
هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر درحالی به پایان رسید که ذهن هواداران استقلال و پرسپولیس معطوف به بازی هفته هشتم این دو تیم، با هم بود.
 با پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، علاقمندان به فوتبال آماده تماشای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر و داربی تهران می‌شوند. دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم درحالی صورت می‌گیرد که آبی‌های تهران برابر هم نام اهوازی‌شان تن به شکست دادند و از رسیدن به صدر جدول باز ماندند. از سویی دیگر پرسپولیسی‌ها با پیروزی بر فولاد خوزستان خود را آماده داربی کرده‌اند.

تا پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال با 13 گل زده همچنان آمار برترین خط حمله‌ی لیگ را در اختیار دارد و پرسپولیس نیز با تنها دریافت سه گل بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. ضعیف ترین خط حمله لیگ را هم مس کرمان با دو گل زده و ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ برتر را هم فجرسپاسی با 12 گل خورده در اختیار دارد.

از نکات دیگر جدول رقابت‌های لیگ برتر تا پایان هفته هفتم، بدون برد ماندن مس کرمان است. شاگردان محمود یاوری هنوز موفق به کسب هیچ بردی نشده‌اند و استقلال تهران و فولاد خوزستان هم تنها تیم‌هایی هستند که هنوز هیچ دیداری را با تساوی به پایان نبرده‌اند.

جدول رقابت‌های لیگ برتر تا پایان هفته هفتم:




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
باخت استقلال پیش از داربی
برد پرسپولیس مقابل شهرداری یاسوج
پیروزی پاری‌سن‌ژرمن و شکست المپیک لیون
دختر قایقران ایرانی در ترکیب تیم ملی آمریکا! + عکس
حرکت عجیب و جالب ریبری در جشن قهرمانی بایرن در سوپرجام اروپا + تصاویر