استقلال و پرسپولیس
در حالی که دو روز تا آغاز دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس باقی مانده است کمیته داوران چهار گزینه نهایی را برای این بازی برگزید.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم رقابت‌های باشگاه های کشور که 77 امین رویارویی این دو تیم است در حالی جمعه برگزار می شود که اعضای کمیته داوران برای قضاوت این بازی به چهار داور اعلام کردند که خود را برای داوری این بازی آماده کنند.

علیرضا فغانی داور کاندیدای قضاوت در جام جهانی، تورج حق وردی و یدالله جهانبازی از گزینه‌های اصلی در این رقابت هستند. اگر یکی از دیدارهای نخست روز هفته به محسن ترکی واگذار شود او از فهرست داوران کاندیدای قضاوت در این دیدار خارج خواهد شد.

عملکرد علیرضا فغانی کاملا مشخص است اما تورج حق وردی در هفته چهارم بازی استقلال با صبای قم و در هفته هفتم مسابقه پرسپولیس با فولاد را قضاوت کرد. یدالله جهانبازی هم در هفته ششم بازی نفت تهران با پرسپولیس و در هفته هفتم بازی راه آهن با گسترش را قضاوت کرده است.

در حالی اعضای کمیته داوران روی گزینه نهایی به جمع بندی نرسیده اند که طبق اعلام فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران، قرار بود داور دربی تا سه شنبه شب مشخص و اعلام شود.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ساعت 18:50 دقیقه روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com


مطالب پیشنهادی:
عکس یادگاری پروین و قلعه‌نویی با هاشمی
بازیگر مشهور سینما در تمرین استقلال+ تصاویر
هواداری عجیب و غریب از تیم ملی کشورمان+ عکس
دو استاد دربی+ عکس
کری خلعتبری با پیراهن پرسپولیس+ عکس