قرارداد یاوری
محمود یاوری بعد از به عهده گرفتن سکان هدایت فجر سپاسی و امضای قرارداد با این تیم تا پایان فصل، علی کلانتری و محمود خرمزی را به عنوان دستیارانش معرفی کرد.
بعد از استعفای غلامحسین پیروانی از سرمربی‌گری فجر شهید سپاسی این باشگاه ابتدا علی‌اصغر کلانتری را به عنوان مربی معرفی کرد و مذاکراتی را با چند مربی انجام داد. یکی از گزینه‌هایی که از همان ابتدا مطرح شد، محمود یاوری بود که در پایان نیز همین مربی کهنه‌کار بعد از 9 هفته دوباره به شیراز بازگشت.

جعفر جعفری با اعلام خبر امضای قرارداد یاوری با فجر سپاسی گفت: امروز صبح جلسه‌ای با آقای یاوری داشتیم و قراردادمان را تا پایان فصل با او امضا کردیم. همچنین قرار شد کلانتری به عنوان مربی در کنار ما بماند و خرمزی نیز به کادر اضافه خواهد شد. یاوری خودش پیرفوتبال است و کادر فنی‌اش را انتخاب کرده. با صلاحدید سرمربی تیم آقایان صبایی و نجفی از کادرفنی کنار گذاشته شدند.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز درباره انتقادهایی که پیروانی نسبت به نحوه بازگشت محمود یاوری به شیراز داشت، تصریح کرد: به هیچ وجه صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، در انتخاب ما تاثیر نداشت. این‌ها همه شایعه است و اینکه می‌گویند یاوری از اول فصل قرار بود سرمربی فجر باشد را قبول ندارم. این‌ها همه گمانه‌زنی بود. پیروانی هم هیچ انتقادی نداشت! او زحمتش را کشیده است و رفتن و آمدن‌ها طبیعی است. علی دایی هم مدتی از پرسپولیس کنار گذاشته شد اما دوباره به این تیم برگشت. جابه‌جایی X و Y در فوتبال طبیعی است و کسی نباید به خاطر این مسائل دلخور باشد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود یاوری از همان ابتدا کارش را در فجر شروع می‌کرد و دلیل این جابه‌جایی‌ها چه بود، افزود: قبول دارم اگر یاوری از ابتدا کارش را شروع می‌کرد، بهتر بود ولی قسمت این بود که او برود و دوباره بازگردد. خود پیروانی هم بعد از این که 8 سال در فجر بود از این تیم رفت و دوباره بازگشت. همانطور که کلانتری فجر را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و از تیم رفت و امروز برگشت. این‌ها همه اتفاقات طبیعی در فوتبال است نباید به آن دامن زد.

جعفری در ادامه این گفت‌وگو درباره صحبت‌هایی که پیرامون اصرار سرپرست تیم برای بازگشت یاوری مطرح می‌شود، تصریح کرد: عاری در ابتدای فصل نظر خودش را داد و گفت بهتر است که مثلا فلان مربی به تیم بیاید. تیم ما هم نتیجه نگرفت و پیروانی خودش استعفا داد. پیروانی اصرار داشت در فجر نباشد و به ما گفت دست‌تان را باز می‌گذارم. مطمئنا اگر او استعفا نداده بود، دنبال مربی دیگری نمی‌رفتیم. خودش اصرار به رفتن داشت. الان هم برای شخصیت باشگاه خوب نیست وارد این مسائل شویم. همه باید برای موفقیت تیم زحمت بکشیم چون اسم یک شهید روی باشگاه است. مردم از ما انتظار دارند در وهله اول تیم را در لیگ نگه داریم و سپس جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. شخص مهم نیست. جعفری، عاری و X و Y می‌روند اما باشگاه همچنان خواهد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
یاوری سرمربی فجر شد
بازگشت موناکو به صدر جدول
آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
صعود ویشکا آسایش به قله دماوند! + تصاویر
گل سه امتیازی شجاعی برای لاس پالماس