پیروزی فولاد
تیم فوتبال فولاد ایران توانست تیم الفتح عربستان را شکست بدهد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الفتح عربستان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

فولاد بازی را تهاجمی آغاز کرد و در 4 دقیقه اول مسابقه دو موقعیت گلزنی روی دروازه‌ الفتح عربستان ایجاد کرد.

در دقیقه 9 مهرداد جماعتی از جناح چپ نفوذ کرد و توپ را با یک ارسال دقیق در محوطه جریمه به اسماعیل شریفات رساند که ضربه بی‌دقت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه الفتح عربستان بیرون رفت.

در دقیقه 10 مهاجم الفتح در یک ضد حمله با سوشا مکانی دروازه‌بان فولاد تک به تک شد که مکانی به خوبی توپ را از مهاجم تیم عربستان گرفت.

در دقیقه 12 دوباره نوبت به حمله فولاد رسید و این مرتبه غلامرضا رضایی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد که ضربه رضایی با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی فولاد به بیرون رفت.

در دقیقه 16 بازهم شوت شریفات از داخل محوطه جریمه الفتح با اختلاف از کنار تیرک دروازه حریف به بیرون رفت.

از دقیقه 20 بازی متعادل دنبال شد و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت.

در دقیقه 32 محمد حیدر بازیکن عربستانی از سمت چپ وارد محوطه جریمه فولاد شد که مدافعان ضربه این تیم را مهار کردند.

در اواخر نیمه اول بارش باران در ورزشگاه آغاز شد.

در نیمه دوم هم فولاد بازهم تهاجمی بازی را آغاز کرد. اما در دقیقه 55 بازیکنان الفتح با ایجاد جنگ روانی باعث درگیری بازیکنان دو تیم شدند به طوریکه هر دو کمک داور هم برای جدا کردن بازیکنان به میدان آمدند و حتی داور ژاپنی بازی را چند دقیقه‌ای متوقف کرد.

در دقیقه 67 ضربه سروش رفیعی با برخورد به دست مدافع الفتح گل نشد و توپ به بیرون رفت که داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد اما بازیکنان عربستانی به شدت به تصمیم داور معترض شدند در حالیکه تصاویر تلویزیونی هم درستی پنالتی فولاد را تایید می‌کرد.

در دقیقه 68 بختیار رحمانی پنالتی را در جهت عکس حرکت دروازه‌بان به درون دروازه الفتح فرستاد و گل فولاد را به ثمر رساند.

در دقیقه 77 ارسال غلامرضا رضایی به ساسان انصاری در محوطه جریمه الفتح رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 87 ضربه سر بازیکن عربستانی از داخل محوطه جریمه فولاد با اختلاف کمی از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 89 تیم الفتح پشت محوطه جریمه فولاد صاحب یک ضربه کاشته شد که ضربه بازیکن الفتح به دیواره دفاعی فولاد برخورد کرد.

در دقیقه 94 شوت بازیکن الفتح را سوشا مکانی مهار کرد و چند لحظه بعد بازهم بازیکنان الفتح در محوطه جریمه صاحب توپ شدند که ضربه مهاجم عربستانی به بیرون رفت.

فولاد در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود از جمله آرش افشین را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

ساتو ریوجی داور ژاپنی مسابقه به عبدالله علی، جمال عمار و حسین المقوی از الفتح و غلامرضا رضایی از فولاد کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه تیم بنیادکار ازبکستان در خانه به مصاف تیم الجیش قطر رفت که تیم قطری توانست در ازبکستان دو بر یک حریفش را شکست بدهد و با 4 امتیاز صدرنشین گروه B شود و فولاد خوزستان هم با 4 امتیاز در رده دوم ایستاد.

ترکیب تیم فولاد خوزستان:

سوشا مکانی، لئوناردو پادوانی، ایوب کلانتری، عبدالله کرمی، سروش رفیعی( از دقیقه 87 لئندرو چاووز)، مهرداد جماعتی، امید خالقی، بختیار رحمانی، شهاب کرمی، غلامرضا رضایی و اسماعیل شریفات( از دقیقه 74 ساسان انصاری)

سرمربی: حسین فرکی


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
استقلال به دنبال اولین 3 امتیاز آسیایی
بهترین تصاویر از پاراالمپیک سوچی
ازدواج مالک میلان با دختر ۲۸ ساله+ عکس
تیپ جدید فرهاد مجیدی+ عكس
افتتاح نمایندگی مازراتی بابک زنجانی با حضور علی دایی