لیگ قهرمانان آسیا
در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، چهارشنبه، استقلال و فولاد به مصاف حریفان خود می‌روند. این در حالی است که فولاد با یک تساوی به مرحله بعد صعود می‌کند.
پنجمین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با انجام دیدارهای نمایندگان ایران در گروه‌های A و B در اهواز و ریاض ادامه می‌یابد و در این دیدارها، فولاد و استقلال به مصاف حریفانی از قطر و عربستان می‌روند.

* الشباب عربستان – استقلال ایران

چهارشنبه 27 فروردین ماه، یکی از مهمترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. اهمیت این دیدار برای هواداران فوتبال در ایران به این دلیل است که نماینده ایران برای ماندن در جدول بازی‌ها و دارا بودن شانس صعود به مرحله بعد، تنها باید از حریف عربستانی‌اش سه امتیاز بگیرد و این در حالی است که آبی‌پوشان تهرانی برای روبرو شدن با حریف خود با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند.

استقلال که در طول فصل سیزدهم لیگ برتر ایران برخی از بازیکنان اصلی‌اش را به دلیل مصدومیت در چندین بازی در اختیار نداشت، اکنون هم برای بازی با الشباب عربستان با مشکل بازیکن روبروست. استقلال باید چهار بازیکن اصلی‌اش را به اردوی تیم ملی برای سفربه آفریقای جنوبی می‌فرستاد که به این ترتیب ممکن بود تعداد بازیکنانش برای رویارویی با الشباب به زحمت به 11 نفر برسد!

هرچند در نهایت، کارلوس کی‌روش برابر خواسته باشگاه‌ها کوتاه آمد و اجازه داد که ملی‌پوشان نمایندگان آسیایی ایران بعد از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تیم ملی ملحق شوند.

در سوی مقابل، الشباب عربستان با 9 امتیاز، صدرنشین گروه اول مسابقات است و شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی دارد و به همین دلیل انگیزه بسیار زیادی دارد که استقلال را در خانه شکست دهد و به مرحله بعدی برسد.

استقلال و الشباب، چهارشنبه 27 فروردین ماه از ساعت 22 و 5 دقیقه به دیدار هم می‌روند.

در دیگر دیدار این گروه نیز، الریان قطر و الجزیره امارات از ساعت 20 و 25 دقیقه روبروی هم صف‌آرایی می‌کنند.

جدول گروه A

1 – الشباب عربستان 9 امتیاز

2 – الجزیره امارات 7 امتیاز

3 – استقلال ایران 4 امتیاز

4 – الریان قطر 3 امتیاز

* فولاد ایران – الجیش قطر

قهرمان لیگ سیزدهم فوتبال ایران در حالی فردا (چهارشنبه) در اهواز به مصاف حریف قطری‌اش می‌رود که مانند این تیم عربی تنها با کسب یک امتیاز دیگر به مرحله حذفی رقابت‌ها راه می‌یابد. دیدار رفت دو تیم در قطر با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود و اگر همین نتیجه در دیدار برگشت هم رقم بخورد، هر دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

اهوازی‌ها که در دیدار قهرمانی تیم‌شان در تبریز حضور نداشتند، حالا می‌توانند جشن قهرمانی در لیگ را با جشن صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا یکجا بگیرند.

همچنین الجیش قطر با توجه به دیدار رفت برابر فولاد، به احتمال فراوان با اندیشه کسب یک امتیاز و قطعی کردن صعود به مرحله بعدی پا به اهواز می‌گذارد و شاید این مساله به فولادی ها کمک کند که برابر حریف به برتری دست پیدا کنند.

دیدار فولاد و الجیش، چهارشنبه، 27 فروردین ماه از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان با دیدار فولاد برگزار می‌شود، بنیادکار ازبکستان و الفتح عربستان به دیدار هم می‌روند.

جدول گروه B

1 – الجیش قطر 8 امتیاز

2 – فولاد ایران 8 امتیاز

3 – بنیادکار ازبکستان 2 امتیاز

4 – الفتح عربستان 2 امتیاز


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تراکتورسازی و سپاهان به دنبال صعود
قول امیر تتلو به خسرو حیدری + عکس
ماشین پسر قلعه نویی+ عکس
دختران اهوازی در جشن قهرمانی فولاد + تصاویر
کمک خانواده ناصر حجازی به ریحانه + عکس