اسامی داوران دیدارهای پرسپولیس و فولاد در لیگ آسیا اعلام شد
اسامی داوران دیدارهای النصر عربستان - پرسپولیس و فولاد خوزستان - الهلال عربستان از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2015 اعلام شد.

اسامی داوران این رقابت‌ها به این شرح است:

گروه A – بازی 6:

فولاد خوزستان – الهلال عربستان / 26 اسفند 93

داور وسط: گیلت گاوان (استرالیا)

کمک داور اول: ناتان الکساندر مک دونالد (استرالیا)

کمک داور دوم: براد هابسان (استرالیا)

داور چهارم: محمد مخدمه (اردن)

لازم به ذکر است، "چانگ چین پو" از چین به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و "خلید جاسم خلیفه" از امارات به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

همچنین یوسف وکیا در دقیقه 79 بازی قبلی فولاد خوزستان مقابل لوکوموتیو که 13 اسفند 93 برگزار شده بود، به دلیل نقض مداوم قوانین بازی از سوی داور کارت زرد دریافت کرده بود که بر اساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت تکرار این رفتار از همراهی تیمش در بازی بعدی این دوره از رقابتها محروم خواهد شد.

گروه C – بازی 6:

النصر عربستان – پرسپولیس / 26 اسفند 96

داور وسط: ریوجی ساتو (ژاپن)

کمک داور اول: تورو ساگارا (ژاپن)

کمک داور دوم: شینجی اوچی (ژاپن)

داور چهارم: تانتاشو ایلگیز (ازبکستان)

گفتنی است، "سالیکین بن سرکاوی" از سنگاپور به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و "جاسم محمد الهیل" به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

همچنین تیم پرسپولیس در دیدار قبلی خود مقابل بنیادکار ازبکستان که 12 اسفند ماه برگزار شده بود، 2 کارت زرد از سوی محمد نوری و محسن بنگر دریافت کرده بود که براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازیکنان در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر از همراهی تیمشان در بازی بعدی این دوره از رقابتها محروم خواهند شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir