اسکوچیچ: بهترین بودیم و بهترین نتیجه را کسب کردیم
سرمربی تیم فولادخوزستان پیروزی مقابل استقلال تهران را حاصل تلاش بازیکنان و حمایت بی نظیر هواداران تیمش دانست.

دراگان اسکوچیچ پس از برد تیمش برابر استقلال تهران در نشست خبری اظهارکرد: این پیروزی جالب و تاثیرگذار را که حاصل تلاش بازیکنان و حمایت بی نظیر هواداران فولاد و خوزستانی ها بود، به همه اهالی فوتبال خوزستان تبریک می گویم. وی بیان کرد: من تاکنون تیم داری و مربیگری فراوانی داشته ام ولی چنین تماشاگر و هواداری که مشتاقانه تیم مورد علاقه اش را حمایت کند، ندیده ام.

سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: آل نعمه و نانگ را نداشتیم و جماعتی را ناگزیر به تعویض شدیم و بدرلو هم علی رغم مصدومیتش خوب بازی کرد و باید بگویم گل استقلال ما را غافلگیر کرد ولی پس از آن با درایت تیمی و خوب عمل کردن بازیکنان مان، مالکیت توپ را به دست آوردیم و علی رغم این که در نیمه اول نتوانستیم از دیوار دفاعی استقلال عبور کنیم ولی در نیمه دوم بهتر عمل کردیم.

وی افزود: بهتر از آن هم به سه امتیاز بازی رسیدیم. بازی کردن مقابل تیمی مانند استقلال شرایط خاص خود را دارد که ما موفق به اجرای آن شدیم. این پیروزی برای ما تاثیرگذار بود.

اسکوچیچ بیان کرد: درمورد آینده نمی توانم هیچ صحبتی کنم؛ من فقط پنج روز فرصت دارم تا تیم فولاد را آماده دیدار با الهلال عربستان کنم. امروز همه ما بهترین بودیم و بهترین نتیجه را کسب کردیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir