سیاه‌جامگان از کناره‌گیری از لیگ یک فوتبال منصرف شد
باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم که پیش از این در بیانیه‌ای از کناره‌گیری تیم خود از حضور در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال سخن گفته بود، از ادامه لیگ و شرکت در مسابقات خبر داد.

در پی اتفاقاتی که در دیدار با تیم راهیان کرمانشاه مقابل تیم سیاه‌جامگان روی داده بود، باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه‌جامگان کناره‌گیری خود را در اعتراض به بی‌حرمتی تیم مقابل به قرآن و نیز ایجاد حواشی برای بازیکنان و کادرفنی سیاه‌جامگان ابومسلم در بیانیه‌ای اعلام کرد که تا زمان رسیدگی به اتفاقات از حضور در مسابقات کناره‌گیری خواهد کرد.

به دنبال این حواشی اعضای هر دو باشگاه از انجام مصاحبه منع شدند و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند و جلساتی نیز برگزار گردید. مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم با پایان یافتن تعطیلات نوروز و رسیدن هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال در خصوص این موضوع گفت: صحبت‌هایی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با علیپور صورت گرفت که پس از ارائه اسناد و مدارک خود وی از ما خواست که به حضور خود در لیگ ادامه دهیم.

محمدرضا عباسی تصریح کرد: طی جلساتی که به صورت جداگانه برگزار شد، تیم سیاه جامگان و راهیان کرمانشاه صحبت‌ها و اسناد و مدارک خود را ارائه دادند و قرار شد که تا زمان بررسی و اعلام رای ما به حضور خود در مسابقات ادامه داده و بازی کنیم ما نیز امیدواریم فدراسیون به قول‌هایی که برای رسیدگی به این حواشی داده است، عمل کند.

وی ادامه داد: بعد از حواشی که در دیدار مقابل راهیان کرمانشاه اتفاق افتاد و تاثیر منفی زیادی نیز بر روی بازیکنان ما داشت تصمیم گرفتیم که کناره‌گیری کنیم ولی با صحبت‌هایی که شد متقاعد شدیم فعلا ادامه دهیم ما نیز تابع یک سری قوانین هستیم و زمانی که مافوق از ما کاری را می‌خواهد در چارچوب قوانین موظف به انجام آن هستیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم تاکید کرد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تمام قوا مقابل پارسه تهران حضور می یابیم تا مسیر برای صعود مستقیم هموارتر شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir