اسامی داوران دیدارهای تراکتورسازی و نفت اعلام شد
اسامی داوران نمایندگان ایران در رقابت‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

اسامی داوران دیدارهای الشباب عربستان- نفت تهران و تراکتورسازی تبریز- الاهلی عربستان که فردا برگزار می شود، به شرح زیر است:

گروه B – بازی 8: الشباب عربستان – نفت تهران (استادیوم فیصل بن فهد ریاض، ساعت 22:05 به وقت تهران)

داور وسط: هتیکانکانامگه کریشانتا دیلان پررا (سریلانکا)
کمک داور اول: دنیه گدارا پالیتا پاراکراما هماتونگا (سریلانکا)
کمک داور دوم: لوکو کاستوتاگ (سریلانکا)
داور چهارم: پان هن هدیگ آشانتا (سریلانکا)

لازم به ذکر است، "کیس توموهیرو" از ژاپن به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و "السعید کادهوم" از عراق به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

همچنین رضا بیرانوند و وحید حمدی نژاد در بازی قبلی نفت تهران مقابل الشباب عربستان در تاریخ 27 اسفند 93 از سوی داور کارت زرد دریافت کرده بودند که براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازیکنان در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر از همراهی تیمشان در بازی بعدی این دوره از رقابتها محروم خواهند شد.

گروه D – بازی 7: تراکتورسازی تبریز – الاهلی عربستان (ورزشگاه یادگار امام تبریز، ساعت 16 به وقت تهران)

داور وسط: ساتو ریوجی (ژاپن)
کمک داور اول: ساگارا تورو (ژاپن)
کمک داور دوم: یامااوچی هیروشی (ژاپن)
داور چهارم: احمد یعقوب ابراهیم (اردن)

گفتنی است، "عبدالغفور عبدالحمید" از مالدیو به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و "عبدالقادر نعمه" از عراق به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

همچنین با اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا حبیب گردانی بازیکن تراکتورسازی به دلیل دریافت دو کارت زرد در دیدارهای مقابل الاهلی امارات (13 اسفند 93) و الاهلی عربستان (27 اسفند 93) از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از حضور در دیدار برگشت تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان محروم خواهد بود.

همچنین هشتمین دیدار گروه F لیگ قهرمانان آسیا 2015 فردا با حضور تیم های بوریرام یونایتد تایلند و گامبا اوساکا ژاپن ساعت 15:30 به وقت تهران در حالی برگزار خواهد شد که حسین عسگری به عنوان ناظر تیم داوری در این بازی حضور خواهد داشت.

گفتنی است، داورانی از عمان و کمبوجیه این دیدار را قضاوت خواهند کرد و "احمد شهیر" از مالدیو به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این بازی حضور خواهد داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com