سرمربی پاختاکور: نفت تیم قدرتمندی است
سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان پس از تساوی تیمش برابر نفت تهران ضمن تقدیر از میزبانی این تیم گفت: با این نتیجه سرنوشت صعودمان به هفته آخر کشیده شد.

"بابایان سامول" گفت: به نظر من هر دو تیم بازی سختی برابر هم داشتند اما تماشاگران از بازی لذت بردند. نفت و پاختاکور هر دو شانس صعود به مرحله بعد را دارند. وی ادامه داد: ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و پیروز شویم؛ البته در خط دفاع عملکرد خوبی داشتیم و حالا سرنوشت صعود تیم‌ها به هفته آخر کشیده شده است.

سرمربی پاختاکور در ادامه در پاسخ به سوالی درباره میزان شانس صعود تیمش به دور بعد گفت: من به صورت قطعی اعلام کرده بودم که سه تیم از این گروه شانس صعود دارند اما تمام معادلات به بازی امشب العین و الشباب در امارات بستگی دارد.

"سامول" درباره نحوه میزبانی ایران از تیمش نیز گفت: در وهله اول باید از میزبانی مردم ایران تشکر کنم. تهران جای زیبایی است و نفت هم تیم قدرتمندی است. مطمئنیم اگر بازهم در تهران یا تاشکند رو در روی نفت قرار بگیریم با چهره شاداب با هم بازی می‌کنیم، ضمن اینکه ایران تاریخ کهن و زیبایی دارد.

"ولادیمیر کوزاک" بازیکن تیم فوتبال پاختاکور نیز در این نشست درباره بازی گفت: نفت تیم خوبی است. ما این تیم را خوب می‌شناختیم و می‌دانستیم که بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir