سرمربی لخویا: امیدوارم پرسپولیس باز هم امتیاز از دست بدهد
سرمربی لخویا ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس در روز پایانی، امتیاز از دست بدهد تا تیمش به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود.

لخویا با برد ارزشمندی که برابر پرسپولیس به دست آورد، ضمن انتقام‌گیری بابت شکست در بازی رفت با تحمیل دومین باخت به برانکو ایوانکویچ راه خود را برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا هموار کرد.

"میشایل لادروپ" سرمربی لخویا پس از بازی گفت: بسیار خوشحالم چرا که یک برد تاکتیکی و دلچسب به دست آوردیم. نمایش تیمم در این دیدار خیلی خوب بود. در نیمه نخست، بازی خوبی ارائه ندادیم و نتوانستیم آن طور که انتظار داریم باشیم ولی رفته‌رفته بر بازی مسلط شدیم و توانستیم در نیمه دوم بازی کاملا برتری از خود نشان دهیم.

لادروپ ادامه داد: قبل از بازی نیز می‌دانستم که گل اول از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و اگر بتوانیم گل اول را زود به ثمر برسانیم، راه برای زدن گل‌های بعدی نیز فراهم می‌شود. حالا شرایط برای ما خوب شد و پرسپولیس تلاش خواهد کرد تا در بازی آخر خود به برتری برسد. اگر پرسپولیس شکست نمی‌خورد، ممکن بود در روز پایانی، بازی با بنیادکار را دست‌کم بگیرد. حالا ما با یک تساوی برابر النصر صعود خواهیم کرد. من امیدوارم بنیادکار بتواند پرسپولیس را شکست دهد یا حداقل امتیاز بگیرد تا بتوانیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم.

"عبدالرحمان محمد" هافبک تکنیکی تیم لخویا نیز گفت: این انتقام ما از شکست در بازی رفت بود. حریف، مدافعان مستحکمی داشت و این باعث شده بود کار ما سخت شود و زمان زیادی صرف شود تا به گل اول برسیم. البته حالا شرایط ما به گونه‌ای است که باید در بازی آخر خودمان به یک امتیاز برسیم تا به مرحله بعد صعود کنیم و تنها به همین موضوع نیز فکر خواهیم کرد. گروه ما خیلی سخت بود. می‌بینید که خیلی از تیم‌ها با 10 امتیاز صعود کردند ولی تیم ما با 10 امتیاز هنوز نتوانسته از این گروه صعود کند. پرسپولیس و النصر در کنار بنیادکار باعث شدند تا این گروه یکی از سخت‌ترین گروه‌های این رقابت‌ها باشد.

همچنین "ولید بخیت" مدیر لخویا گفت: می‌دانستیم در این دیدار به برتری می‌رسیم. حق ما در بازی رفت نیز شکست نبود و بازیکنان با تلاشی که کردند توانستند سه امتیاز این بازی را کسب کنند. حالا باید به بازی بعدی‌مان فکر کنیم و اینکه بتوانیم صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم. همه بازیکنان ما در این بازی در بهترین شرایط بودند و خوشحالم که تیم ایرانی را شکست دادیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir