تداوم کارشکنی عربستانی‌ها
تیم فو‌تبا‌ل نفت ایران همچنان در جده درگیر کارشکنی‌های عربستانی‌هاست.

تیم فو‌تبا‌ل نفت ایران فردا (چهارشنبه) در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار الاهلی عربستان می‌رود و این در حالی است که اعضای این تیم از دیروز و به محض رسیدن به فرودگاه جده با کارشکنی‌های عربستانی‌ها روبرو شده‌اند.

نفتی‌ها ابتدا چندین ساعت در فرودگاه جده برای گرفتن ویزا دچار مشکل شدند و اگر حضور کنسول ایران در جده در فرودگاه نبود شاید وضعیت به مراتب بدتر می‌شد.

کاروان تیم فو‌تبا‌ل نفت پس از رسیدن به هتل نیز از کارشکنی‌ها بی نصیب نبود! منصور قنبرزاده در این رابطه گفت: شرایط هتل خوب است اما برای ما حتی آب معدنی و میوه در اتاق ها قرار نداده اند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: در جلسه هماهنگی پیش از بازی گلایه‌های شدید خود را به نماینده کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا ابلاغ کردیم و او هم به طرف عربستانی تذکر داد. همچنین باید از کنسول محترم ایران در جده تشکر ویژه‌ کنم که با حضور در فرودگاه این شهر ما را یاری کردند. اگر ایشان به فرودگاه نمی‌آمد کار ما به این زودی درست نمی‌شد.

مدیر‌عامل باشگاه نفت همچنین گفت: از آنجایی که این کار عرف نیست، فدراسیون فو‌تبا‌ل و سازمان لیگ با کنسولگری ایران در جده درباره حضور ما مکاتبه نکرده بود و کنسول، خبر حضور ما و مشکلاتی که برایمان پیش آمده بود را در سایت خوانده است. ایشان دیشب تا ساعت دو بامداد با ما در فرودگاه بود.

بازیکنان نفت ساعت 18:45 به وقت محلی در زمین تمرینی که عربستانی‌ها تعیین کرده‌اند به تمرین خواهند پرداخت. در حالی که طبق عرف بین‌المللی زمین تمرین تا هتل باید کمتر از 30 دقیقه فاصله داشته باشد، زمینی که برای نفت در نظر گرفته شده بیش از یک ساعت و سی دقیقه از هتل فاصله دارد.

نفت چهارشنبه ساعت 22:15 به مصاف الاهلی می‌رود. طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بین مسئولان دو تیم، الاهلی سفید و نفت زرد می‌پوشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir